Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Geweldig dit.

slechte review op facebook bij een taxibedrijf. Waarom rijdt die oude verwarde man met een taxi???

13 likes

Is spannend.

2 likes

Dit had ook ik het ergenissen topic gekund maar ik spaar Funko’s, die rare poppetjes, en je hebt dus van die fanatiekelingen die echt helemaal over de rooie gaan als je die poppetjes uit de verpakking haalt om ze gewoon als decoratie neer te zetten en/of een verpakking een beetje beschadigd of verkreukeld is. Alleen omdat ze dan minder waard waard zijn, maar nu schijnt het ook al een probleem te zijn als bepaalde stickers er niet op zitten. Ik denk dat echt grow up manbabies met julie 1-star rating. Ik heb die poppetjes dus zelf alleen voor de leuk niet als financiele belegging of zo.

6 likes

Foto%2023-11-18%2013%2049%2057

Aldus anoniem uit ‘hoofddrop’ over een douchegel met appeltaartgeur.

16 likes

Iemand had via Google een 1 ster review achtergelaten waar ik werk met een echt non argument.

Dus ik ging even kijken wat voor reviews hij nog meer achter had gelaten.
Blijkt ie echt alles te reviewen waar hij ooit komt volgens mij.

Paar mooie voorbeelden:

77 likes

Waarschijnlijk om geld via Google te krijgen, maar of het nou waard is om voor tien cent alkemaal reviews te plaatsen…

Het is een review he. Niet meer, niet minder 🤷🏼

66 likes

Ik wist niet dat je hier serieus wat aan kon verdienen haha, dat verklaart een hoop :joy:

Echt lullig; action krijgt maar 1 ster terwijl de rest 3 sterren krijgt met dezelfde feedback :thinking:

8 likes

Het is een action. Vreselijk. Niets meer, wel een ster minder

28 likes

Ik wilde even de openingstijden van de Hema in Rotterdam bekijken, staat er in google maps dit bij

Vragen en antwoorden

Een vraag stellen

V: Ik wil graag bestelen 1slagrom tart van 10 personen en 1 apeltart ok van 10 personen. Zaterdag 21 april. Gr

A: Je kan via Maps geen bestellingen doen alleen vragen stellen.

65 likes

48

Deze vrouw heeft wel gelijk maar hé het is de Coolcat.

40

Lastig om je punt te maken zonder punten. :zipper_mouth_face:

20 likes

Ik snap nooit dat tijdens het typen van die heeeeeele alinea die persoon niet één keer heeft gedacht: oké punt, volgende zin

10 likes

Daar huur je een dan als zelfstandige een andere zelfstandige voor in die wel goed is in timemanagement. :wink:

3 likes

21 likes

Neeee kan echt niet dit :joy: Wat een rare mensen bestaan er toch

15 likes

Haaahahah, hoe kan iemand 5 keer hetzelfde woord proberen te schrijven op 5 verschillende manieren die allemaal fout zijn??

17 likes

Ik vind deze klacht niet zo raar. Als de winkel om 9:00 open gaat moet die om 9:00 open gaan en niet 9:07. Dat is uiteindelijk de kern van haar klacht en die volg ik wel. Waarom zou ze niet ‘s ochtends verse taart halen als ze blijkbaar om de hoek van de winkel moet zijn?

12 likes

Daar sluit ik me ook bij aan. Als die hema om 9u opent, is het wel balen als ze pas later open gaan en de nonverbale communicatie te wensen overlaat. Je kan al eens de tijd uit het oog verliezen, maar dan probeer je vaak nog een grapje te maken.

3 likes