Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Wie heeft er ook tijd om zn eieren te wegen hou op hoor.

6 likes

‘WAT GAAT U HIER AAN DOEN?’

7 likes

Dat oplossingenveld ook. :joy:

“Als dit niet meer voorkomt”.

Ik houd er echt van zulke mensen uit te lachen vanachter mijn laptopje. Sorry maar als klantenservicemedewerker heb je dit soort tweets en topics nodig om het gezeik ff te kunnen relativeren. :see_no_evil: Deze mensen blijven nog redelijk vriendelijk maar sommige mensen doen echt of de wereld vergaat en doen alles om hun zin te krijgen. En dan moet je als ondernemer maar alles slikken enzo, Ik hoop dat er snel wat komt om ze terug te kakken te zetten.

6 likes

Daarom kan ik ook altijd zo genieten van die burns online van bedrijven! Echt heerlijk als ze vlijmscherp reageren op zeikerds

Ik zag vandaag een gekkie in de Albert Heijn alle pakjes met haring wegen, echt met een stapel onder z’n arm naar de weegschaal op de groenteafdeling. Die gaat vast ook een korzelige klacht achterlaten.

25 likes

Als het rustig was ging ik deze website lezen gefilterd op het bedrijf waar ik werkte en de klanten ook opzoeken. Als ik dan zag wat het team dat hier aan werkte ze aanbood als oplossing, begrijp ik wel dat er mensen zijn die voor iedere poep of scheet er iets op plaatsten.

1 like

Deze is al oud maar 1 van de ergste

Een meisje wat bij ons werkte belde me op dat ze LIEVER niet kwam werken want haar moeder was die middag overleden na een kort ziekbed.
We wisten allemaal dat het er aan zat te komen alleen ja wanneer was de vraag.
Zij viel dus weg. Heb meteen geprobeerd om vervanging te regelen zodat wij met genoeg mensen zouden zijn.
Helaas niet gelukt dus we moesten roeien met de riemen die we hadden.
Wij allemaal keihard ons best doen ondanks dat we allemaal verdrietig waren voor haar.
Zat er zon vrouw keihard te gillen word ik nou gvd nog eens geholpen hier of wat?!
Dus ik draaide naar die klant en zei heel rustig en kalm.
Mevrouw , we missen iemand op dit moment. We doen ons best ik kom zo bij u.
Helemaal zuchten en kreunen

Dus ik hoopte een beetje sympathie te krijgen door te zeggen wat de reden was waarom we iemand minder hadden.
Haar reactie ;
EN WAT HEB IK DAAR MEE TE MAKEN?! SCHIET GEWOON OP!!

4 likes

Ooh daar kan ik me echt boos /verdrietig om maken, hier zouden regels voor moeten zijn. Zo van: Daar is de deur mevrouw, wij helpen u niet meer.

2 likes

Ik heb haar niet geholpen
 heb iemand uit het magazijn laten komen

Ja dat vond ik ook altijd leuk!

Heel veel klanten dachten altijd dat ze advocaat waren, want volgens hen stond altijd alles in de wet. Zo hadden ze recht op het prijsverschil, want dat stond in de wet. Sure Jan.

4 likes

Ik heb nog wel een leuk verhaal! Wij deden naast webcare ook de chat. Een collega vroeg op de chat aan de klant of hij een screenshot van zijn bankrekening kon sturen. Toen stuurde degene per ongeluk een dickpic :joy:

46 likes

De laatste tijd heb ik vaak dat klanten de deur net binnen zijn, ik net “goedemorgen!” zeg van mijn balie en ze vervolgens heel luid verontwaardigd brullen “MOET IK EEN NUMMERTJE TREKKEN OFZO?”.

Of een keer toen we een minuut voor openingstijd al gingen openen en ik dan toegeschreeuwd kreeg WAT EEN SLECHTE BEVEILIGING JULLIE HEBBEN, ik de deur vervolgens opende, terug naar mijn balie liep, samen met die roepende klant en die vervolgens recht in mijn oor zei: JA EN NUMMERTJES HEBBEN JULLIE OOK WEER NIET!

Zucht zucht zucht.

3 likes

Hahahaha wat is dat nou voor kut reactie om te lezen als je je dier kwijt bent :joy:

17 likes

HQHQHAHA met zn kamaraden mee. Ja want in nederland barst het van de wilde papagaaien.

30 likes

Ja dan is ieh naar zn kameraden toe!

5 likes

Deze bedoel je? Deze zat bij mij op werk ineens in de vensterbank

41 likes

Wow wat zit hij schattig als een soort bolletje

12 likes

Ja dat dacht ik eigenlijk ook! Collega had t er toen over dat bij haar in amsterdam ook overal van die parkieten zaten maar dat zijn denk ik toch andere als ik nu google zie

1 like

Eigenlijk is het bericht zelf echt om te janken, maar de reactie vind ik fantastisch.

66 likes

Zat reviews te lezen over een Android app. Deze persoon is wel erg enthousiast.

31 likes