Aaah oke! Ik heb dit namelijk ook 1 keer geprobeerd bij een slechte review over mijn bedrijf. Eigenlijk exact de manier hoe jij het ook brengt. Alleen toen kreeg ik dus een toevoeging aan de review (na het gratis product of korting te hebben gegeven):
Jaa dit bedrijf stuurt nou ook nog een mail of ik de review aan wilt passen!!@#!! Belachelijk oplichters en omkopers.
Toen was ik echt zwaar geïrriteerd, je komt de meest harde schreeuwers en aso’s tegemoed waar je al geen zin in hebt, en dan maken ze het nog erger. Zure mensen.
Maar dit zou LB dan zelf moeten regelen voor haar klanten. En volgens mij bieden zij dat niet aan. Maar wel chill dat die service er is.
Jaa was ook geen verdediging voor de LB zeikreview hoor . Maar bedoelde; het bestaat wel bij PostNL. Ik vond het vooral gekkig dat de PostNL meneer een gereedschapgordel droeg. Had geeeeen idee
Ik heb het nog even opgezocht bij LB en ze bieden dus wel de Extra@home aan voor grote/zware pakketten, maar dan nog steeds maar tot aan de deur. Dus niks over in elkaar zetten verder.
Hahah snap dat dat er gekkig uit ziet ja. Je verwacht een berzorger geen bezorger+klusjesman.
“2 jaar geleden zaten er twee presentjes bij mijn bestelling, nu niet. Mag ik ze alsnog?”
Zo gierig! Is gelukkig de eerste keer dat ik dit hoor.
Die had zeker kortsluiting in zijn bovenkamer en wilde verdere schade voorkomen.
Dit klinkt precies als het bedrijf waar ik 2 jaar geleden stoelen heb besteld en super veel gezeik mee heb gehad nadat ik de bestelling wilde annuleren toen ik er achter kwam dat levertijd 8-16 weken was i.p.v. op voorraad zoals de website aangaf… Totaalbedrag natuurlijk nooit teruggekregen!
Ik werd ook een keer gebeld nadat ik een slechte trustpilot review had achtergelaten en of ik die kon weghalen want ze kregen nooit slechte reviews. Vond ik echt heel vreemd?
Waarom zou je dit überhaupt kopen? Ik kreeg er 1 gratis bij Mn 30 sec spel…
Dit is wat voor Mn moeder!
Die laatste zin
Deze komt volgens mij onder een video van Bram de Wijs vandaan over de gaypride.
Ik zou ook alles met dit ding omver gooien. Waar is dit eigenlijk? Tiger?
Zo blijven mensen wel uit je personal space.
Wat dat betreft ideaal.
Hij steekt ook wel erg uit van achteren of ligt dat aan mij? Omkijken lijkt me ook best een onderneming met dat ding.