Zo blijven mensen wel uit je personal space.
Wat dat betreft ideaal.
Hij steekt ook wel erg uit van achteren of ligt dat aan mij? Omkijken lijkt me ook best een onderneming met dat ding.
omg wat een tokkie.
Ik weet welke zaak dit is, die eigenaresse is ook zo chagrijnig Er staan nog veel meer slechte recensies met reacties, echt geweldig.
Deze bijv
Hahaha maar echt smullen dit. Ben heel benieuwd naar de zaak, kan 'm niet vinden haha.
haha nee dit is echt the gift that keeps on giving
Klopt helemaal
Op Booking hebben ze ook een vermelding dus als je je nog even wil vermaken…
Wow deze vrouw is echt ziek! Hoezo is zij nog niet failliet ofzo, al die nare reacties bij elke review van een hotelgast.
Lijkt net alsof een concurrent zich als eigenaar gemeld heeft en de zaak saboteert
Edit: Ok laat maar, die cupcakes zijn de zieligste cupcakes die ik ooit gezien heb
Haha ja want die reacties zijn echt niet mals. Ze reviewt de hotelgasten gewoon
Ik heb gisteravond uit ramptoerisme deze zaak zitten googelen. Vrouw heeft 2 zaken, vorig jaar heeft ze die zaken allebei te koop gezet, inmiddels gestopt met 1 van de zaken. Dikke rechtszaken met de gemeente Amersfoort had ze, over een urinezuil op haar terras. Die rechtszaak heeft 8 jaar geduurd en die heeft ze ook als werkervaring op haar LinkedIn gezet. Haar FB staat openbaar dus ik kon mooi meelezen met alle ontwikkelingen binnen haar zaken haha.
Goud dit
Vlak voor de opening van de tweede zaak was het 1 april. Iemand heeft toen voor de gein met krijt voor die zaak een groot kruis getekend met urilift erbij geschreven.
Dat er nog mensen bij haar komen eten/ slapen is me echt een raadsel. Het is ook echt een puinzooi bij haar.
Hahaha omg, mooie actie!
Ik zou bijna eens bij haar langs gaan om te zien hoe erg het nou in werkelijkheid is hahaha
Jaa doen! Wel jammer dat de zaak gesloten is, maar ik zou wel een soort Geen Stijl interview met haar willen zien
Edit: huh? Bestaat het nou wel of niet?
Volgens mij is nog 1 van de 2 zaken open maar weet ik niet 100 procent zeker
Ze heeft er nog een in de binnenstad. Dacht eigenlijk dat die voor veel geld te koop stond, maar zal nog wel niet verkocht zijn.
Denk dat je als koper dat negatieve imago ook niet snel kwijt zult raken
Nee, die mag wel geld krijgen ipv betalen. Volgens mij vroeg ze ook een flink bedrag aan “goodwill”.
Ik kom er nu ook achter dat de reviews op Maps van de Bakery verplaatst zijn naar haar zaak aan de Groenmarkt. Maar die bakery is er niet meer.