Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Ze reageert niet netjes, maar dit is verre van uitschelden toch?

1 like

Haha oooooh

1 like

Wow, daar ging de eerste dag van mijn herfstvakantie haha. Ik weet in elk geval een etablissement waar ik niet ga slapen in Amersfoort. Wow.

4 likes

Ik werk bij een reisbureau en ik had een klant die samen met zijn (bleek achteraf) minnares een reis had geboekt. Ik moest nog iets extra’s erbij regelen en belde naar het nummer wat hij door had gegeven om dat te bevestigen. Er nam een vrouw op en ik vond al dat ze raar reageerde op wat ik haar vertelde. Daarna belt meneer woedend op dat wij alles verpest hadden, maakte mij voor vanalles uit. Bleek uiteindelijk dat deze man zijn huistelefoonnummer opgegeven had en zijn vrouw de telefoon had opgenomen toen ik belde. Logisch want hij woont samen met zijn vrouw en niet zijn minnares natuurlijk. Zoooo dom, en dan ook nog eens mij de schuld geven. Triest figuur

110 likes

Haaaaha dit kan gewoon niet. Ik jank om die laatste zinnen. :joy:

61 likes

Nee, dat kan zeker niet! Maar jij reageerde op de post van @Hettie en daar stond alleen ‘was ook niet echt een feestje jullie als gasten’ dat is geen schelden.

hahahahahhaha man man man! Ik moet wel echt ontzettend lachen om deze vrouw.

4 likes

Haha eigenlijk heerlijk. Deze vrouw reageerd precies hoe ik soms ook zou willen reageren op asociale klanten (al is dat nu niet het geval) Maar het natuurlijk uit goed fatsoen niet doe en netjes hou met gebalde vuisten en een glimlach :wink:

7 likes

Huh? Was Britt de vorige keer niet ook degene die iets van hier overnam? Of was dat weer een artikel van Upcoming? Zoiets kan ik me nog herinneren

1 like

Ze heeft zo te zien een Twitterhaakje gevonden om het aan op te hangen. Iemand van hier?

Hoi Britt! :wave:

https://www.ad.nl/binnenland/hotelbaas-bijt-van-zich-af-na-negatieve-recensies-en-noemt-klanten-valse-feeks-of-gierige-krent~aee5d567/

Hehe.

Wat?

Nee niet bepaald :joy: Ik vind het nog verbazingwekkend dat die zaak er al zo lang zit.

hahahaha wtf is dit nou weer! komkommertijd is toch al voorbij?

Ze was net op 3FM, ze gingen voor haar klappen? En haar volgende creatieve scheldwoord moet volgens hun iets als pannenkoek worden, en toen zij ‘fucking asshole’ had bedacht gingen ze heeeelemaal stuk

Hahaha ik hoorde het ook! Wel toevallig dat ze ineens in het nieuws komt nadat het hier zo is besproken :sweat_smile:

1 like

En daar gaan je belastingcenten heen :neutral_face:

2 likes

He, die twitteraar ben ik, haha :sweat_smile: Ik had ze overigens niet van hier, de ‘scrabblemarathon’ kreeg ik getipt en google bracht me bij de rest. Ik heb me er een hele middag mee vermaakt en vond het leuk om dat te delen, dat het zo populair zou worden had ik niet verwacht
 Gisteren werd ik benaderd door The Best Social of ze er een blog over mochten schrijven, en vanmiddag liet de schrijver van het AD artikel weten dat ze er een verhaal in zagen :rofl::rofl::rofl: Maar nee, ik ben dus niet Britt en ik werk niet voor The Best Social of het AD
 en oprecht verrast dat ze hier ook besproken werden. Nu ben ik dus bang dat de ‘tipgever’ hier meeleest, maar aan de andere kant kan ik me dat niet voorstellen

(hier zou dat GIFje van de pizzabezorger en de brandende kamer op zijn plek zijn)

Heeft iemand een linkje naar het stuk op 3FM? Dat heb ik gemist! Edit: al gevonden!

16 likes

Iemand die twee van de reviews heeft geschreven heeft ook nog gereageerd in het draadje.

Even in spoiler, ook al heeft ze zichzelf bekend gemaakt op openbaar twitter

Klik

1 like