Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Geweldig dit: de eigenares heeft contact met me opgenomen en me uitgenodigd voor een gratis nacht om te kijken hoe het er echt is. Wordt vervolgd… :+1:

67 likes

Doe ik!

1 like

haha wat leuk!

Wel doordeweeks gaan he, haha.

1 like

Fantastisch :joy: Dat is dan wel erg sportief van haar. En ik zou idd doordeweeks gaan, anders doe je geen oog dicht.

1 like

Ben heel erg benieuwd!!!

1 like

Hahahhaha dit is zo’n situatie op het forum waar we het over 5 jaar nog over hebben

17 likes

Haha die laatste zin van de eigenaar

29 likes

Niet over onze kapsalon, maar deze is geweldig. Valt toch tegen dat haar groeit… jammer.

66 likes

Haha ik vind het best een leuk mens.
Ze heeft dus gewoon schijt. Ik weet hoe het is als zo’n zure mensen iets gedaan willen krijgen van je door een negatieve review. Wou dat ik er zo mee om kon gaan, maar dan ben ik bang dat het een rel wordt en ik mn zaak kan sluiten :thinking: van de 100 klanten zijn er 99 blij maar daar hoor nooit iets van. Against the system hier. Zou er graag iets tegen willen doen.

3 likes

Tuurlijk zitten er zeurpieten tussen, maar als ik naar de foto’s bij de reviews kijk kan ik me best voorstellen dat sommige mensen niet heel positief zijn. Ook neem je door zo te reageren de klanten die wel een oprechte klacht hebben gewoon niet serieus.
Ik geniet er stiekem wel van als ongegronde negatieve reviews op hun kaart worden gezet met bewijs en feiten, maar zoals zij het doet kan gewoon niet. Iemand een heks noemen? Gaat mij te ver.

2 likes

Ik denk dat het haar wel een boel klandizie oplevert, allemaal nieuwsgierige mensen die willen zien hoe erg het is haha

1 like

Heb je dit al gepland inmiddels haha?

2 likes

eerlijke review

8 likes

Is dit inmiddels al gebeurd? :smiley:

Staat op marktplaats :rofl:

33 likes

Ik had last van Blendle. Op mijn account had ik best veel geld staan en nu zat ik ook vast aan €9.99 per maand voor zo’n abonnement. Op Twitter had ik best direct/onaardig gereageerd. Nu is het abonnement geregeld, maar zij waren net zo onaardig in het contact maar mij. Misschien terecht, maar ik voelde mij helemaal aangevallen. Ze krijgen ook nooit meer een cent van mij!

3 likes

Meest geweldige verkooptechniek ooit.

2 likes

13 likes

Ik ben er nog niet geweest nee, we moeten nog plannen! Zal waarschijnlijk in het nieuwe jaar worden, maar ik zal het zeker hier delen als ik geweest ben :slight_smile:

2 likes

Ik zag deze net op instagram hahah
Edit: even opnieuw want insta namen in stories waren in beeld

42 likes