Hahaha. Het ruikt eigenlijk gewoon erg naar kruidnagel en werkt ook ontzettend goed als je last hebt van een kalknagel.
Deze reactie op snijplanken bij bolpuntcom
Dit is een true story.
Ik ga daar met oud en nieuw heen whahaha nou ben benieuwd of het een trip gaat worden
Ik had er net zelf toch één… Ik had ruzie met een pakketservice omdat ze de smsjes naar het verkeerde nummer hadden gestuurd en daardoor moet ik het nu ophalen op een industrieterrein in een klein dorp op halfuur rijden.
Ik: “Mevrouw, ik heb geen auto. Hoe kom ik daar?!”
Klantenservice: “Met de trein ofzo?”
Ik: “Het is een mini dorp, er rijdt geen OV naartoe”
Klantenservice" “Ja mevrouw ik weet het niet. Anders maakt u er een leuk dagje van.”
Leuk dagje weg naar een industrieterrein langs de A4 hahaha. Jezus wat slecht.
Hah wat leuk om te lezen dat het bedrijf waar ik werk hier genoemd wordt. Ik wist ook daadwerkelijk niet wat ik moest reageren op zijn review. Hij heeft daarna ook nog allemaal stomme reacties op facebook achtergelaten.
Belachelijk. Alleen de post kan hiermee wegkomen. Verkeer afleveren, pakket kwijtraken en allemaal andere domme dingen en dan mag je het altijd zelf oplossen, geen vergoeding geen excuses niks.
Geen enkel ander bedrijf (behalve de belastingdienst) werkt op deze manier. Staan boven de wet ofzo
Ja het was onder een facebook post vanuit ons en het was ongeveer hetzelfde als zijn google review. Wat ik niet begrijp, één plek is genoeg, toch. Ik lees het toch allemaal wel haha.
Maar echt! Toen ik zei dat ik niet akkoord ging met deze oplossing, hing ze gewoon op! Wtf moet ik eens op mn werk proberen
Nou indd, bij mij doen mensen dan gewoon aangifte voor oplichterspraktijken.
Allemaal trollen hoop ik
Wacht over welke schoenen gaan deze reacties?
edit: ooooh denk dat ik ze net in het lelijke dure items topic heb zien voorbij komen
.
Allemansrätten hehe
Waarschijnlijk iets van The Grass Company.
Wat zijn sommige mensen toch vals