Reviews en klantenservice drama/LOLZ

36 likes

Ik lach ook nog steeds om het feit dat het een cockatiel is.

56 likes

40 likes

‘‘Nee, ik beveel dit product niet aan.’’

HAHA

6 likes

Hahaha ik heb dit bestek ook en ik heb ook een hekel aan die vorken, echt mn minst favo vorken in onze lade :’) Ik word ook altijd een beetje boos al mn vriend me zo’n vork geeft tijdens het eten :joy:

2 likes

Ik zie gewoon echt niet wat er mis is met die arme vork

8 likes

Ik citeer “Deze vork heeft obesitas”

16 likes

Omdat de zijkantjes wat boller zijn?

Ik vind het weinig problematisch ogen maargoed heb dit ding nog nooit in m’n mond gehad

1 like

Ja ik vind die vork er wel chill uitzien. Beetje spork idee. Wel handig voor als je lepels op zijn en je geen zin hebt om af te wassen.

1 like

ik denk dat dat ook fijner eet omdat er minder van je vork afdondert

5 likes

Ik snap de frustratie wel
Ik kan ook chagrijnig worden van een slecht mes of slechte lepel, maar vorken vind ik meestal wel prima

That’s what she said

35 likes

Haha ja ik heb deze bestekset dus zelf ook en heb echt geen enkel probleem met de vorm van deze vorken :’)

2 likes

Zelfde :sweat_smile:

2 likes

Haha ja ik snap dit ook. Ben echt mega kritisch op m’n bestek, bijna geen enkel bestek is goed genoeg. Word ook echt een beetje agressief van dit bestek :joy:

Vooral vorken kunnen inderdaad zo lomp zijn, ik wil gewoon een slanke elegante vork met lange tanden. En die lepel ziet er ook niet uit, en dat mes met zo’n schuin afgesneden rand: nee.

(Ik ben blij dat ik een partner heb gevonden die dit ook heeft, lekker samen op bestek haten)

2 likes

Ohhh wij hebben dit bestek ook, vind het ook echt vreselijk. Die messen :rage: die vorken :rage::rage:

De lepels heb ik geen mening over want ik hou alleen van kleine lepels

ben je al een keer geweest, of heeft corona roet in het eten gegooid?

Ik vind met die vorken niet zoveel mis maar die messen vind ik ook niks. Ben ook wel kritisch op bestek maar dan meer op het gewicht dan op de vorm. Ik vind van dat hele lichte bestek echt helemaal niks. Als ik een mes in m’n handen heb moet dat een beetje zwaar zijn, niet alsof ik een plastic mesje in m’n hand heb.

Dit is niet helemaal het goede topic, maar ik had een vrij grote medewerker-lolz dus die wil ik even hier delen. Van de week was ik met mijn vriend in de Saturn om een magnetron te kopen. Er stond een verkoopster naast en wij zeiden tegen haar dat we de allersimpelste willen, waar je alleen de tijd en de wattage kunt instellen. Ze wijst naar een magnetron en zegt super vrolijk: “Dan moet je deze hebben! Als je van koud eten houdt tenminste… Ja, want al deze apparaten maken alleen je bord warm en je eten blijft koud.” Wij stonden echt zo :hushed: :hushed: :hushed: toen volgde er nog een heel verhaal dat wattage niet bestaat en dat alle magnetrons altijd op het hoogste wattage werken. Toen ging ze ook nog het geluid van een magnetron na doen, dus toen waren wij er wel klaar mee haha.

Liep ze nog door naar de magnetrons van +150€ en zei dat als we wél warm eten wilden, we sowieso daar moesten zijn. Hahahaha, het was ZO bizar. We hebben uiteindelijk de op één na goedkoopste gekocht. Hoopte nog dat ze terug zou komen, zodat ik kon zeggen dat we besloten hadden er toch maar een te kopen die niét werkt, maar helaas.

46 likes

Genieton

8 likes