“Ja, ken je dat geluid? Dan begint hij zo brrrrrrrr en dan gaat hij zo wat omhoog, zo BRRRRRRGGGGGG en dan ineens HUH geen geluid meer. En dan weer brrrrrr, dan gaat je wattage weer aan. En dan: PING. En dan issie klaar”
Wat bijzonder dit, werkte ze daar wel echt? Ik zou mijn gezicht niet meer in de plooi kunnen houden denk ik.
Over twee maanden ben je op SBS6 te zien. Keek je niet zoals in The Office zo naar een denkbeeldige camera?
Zeker zo eentje die heel graag die 8 cent wilde verdienen
Ik vraag me af of mensen zoals Petra dan verwachten dat er een reactie komt. Binnen 10 min na plaatsen ofzo
Tracks.
Ach ja en wij zijn keizer
Maar idd hele irritante opmerkingen zijn dat, Ugh
Omg zo irritant, als iemand zoiets zegt doe ik ook precies nog 0,0 moeite voor diegene. Als mensen onaardig deden pakte ik hun cadeautjes ook altijd lelijk in, lekker petty
Beste mevrouw,
De klant is koning wanneer hij zich als een koning gedraagt. Dus je kan de schijt krijgen
Mvg
Tubing
Wim-Lex was ook koning in Griekenland maar kon mooi naar huis.
P.s. mijn winkel is een republiek
Misschien de verantwoordelijkheid bij haar leggen als in opnames vragen bij de plek waar ze het ingeleverd heeft?
Ik ben altijd van kill them with kindness. Het is haar verantwoording om de track & trace niet kwijt te raken en zij als verzender moet dit oplossen.
Ik zou steeds blijven zeggen heel vervelend maar je zult toch echt even contact moeten opnemen met de post
Ja dat is hoe ik het nu ook doe, maar ze flipt hem tegen mij met zo’n toontje;
"Wordt je er zelf niet moe van, je valt wel in herhaling he? lekker makkelijk, je zult het ook wel niet meer weten nu. Belachelijk dit. moet je maar niet liegen, het is jouw eigen schuld dus dikke bult voor de negatieve reviews! "
Waaat
Mensen zijn echt schaamteloos bestellen met online bestellen, klagen en reviews achter laten
Zij is de opdrachtgever aan het postagentschap, dus zij is ten allen tijden de eindverantwoordelijke. Ze kan hoog en laag springen, maar er zijn genoeg manieren om aan te tonen dat het pakket (niet) aangeboden is aan/of verzonden is door de uitvoerder.
Het postagentschap gaat hier zelf ook niets mee doen, want ze heeft geen bewijs van het aanbieden van de opdracht.
Jammer maar helaas. Niet te veel woorden aan vuil maken.
Thanks jaa het is zo lastig want ik weet wel hoe dit werkt, en ik kan het met alle geduld proberen uit te leggen aan haar. Maar als zo iemand dan onredelijk blijft doen kan ik daar heel slecht tegen. Ik wil dan in gesprek gaan tot iemand het snapt. Maar eigenlijk maak je het dan alleen maar erger. Dus misschien moet ik er maar niet meer op ingaan.