Ik snap je!
Ik zou haar nog 1 keer heel pragmatisch uitleggen hoe dit zit. En daarmee de kous af.
Je kan niet iedereen tevreden houden ( zeker niet als je weet dat diegene de boel in de maling neemt)
Lief dat je er nog aan denkt, niks meer van gehoord na de laatste mail. Vind t wel altijd jammer dat zo’n review dan online blijft. Maargoed, alweer druk met allemaal andere dingen dus ook weer snel vergeten
Bedoel je dan dat klanten iets bestellen wat jij niet op voorraad hebt?
Dan zou ik dat vooraf al ergens vermelden op je website, dat de levering pas later plaatsvindt. Verwachte levering eind januari ofzo. Dan kunnen mensen er meteen al rekening mee houden.
Ik weet niet precies hoe/wat je kunt zeggen, maar ik zou misschien standaard iets op je site of in je bevestigingsmail zetten dat er wat vertraging kan ontstaan vanwege corona/drukte bij PostNL.
Van de C&A kreeg ik direct bij bestelling een mail dat de levering later zou worden dan normaal door de naleving van de maatregelen (arbeidsomstandigheden) en door de vertragingen bij postnl. Vond ik wel duidelijk!
Ik heb op mijn webshop op zoveel mogelijk plekken staan dat het druk is bij postNL (aangezien mensen niet lezen) en ik heb het nog een keer bij de orderbevestiging staan + de opmerking dat als mensen vragen hebben ze altijd kunnen mailen.
thanks voor alle tips!
Kun je op die review reageren? Zo ja, dan zou ik inderdaad gewoon super vriendelijk reageren met dat het voorstel om het gratis te retourneren nog staat etc.
Ja @Tubing ik vind het altijd wel sterk dat een bedrijf dan reageert met ‘wat vervelend dat je niet tevreden bent. We hebben op [datum] contact gehad en daar heb ik je dit en dit aangeboden. Als je daar nog gebruik van wenst te maken hoor ik dat natuurlijk heel graag.’ ofzoiets, in ieder geval een tekstje waaruit blijkt dat jíj er alles aan gedaan hebt en dat deze klant gewoon zuur is haha.
Wat onwijs vervelend! Kan je haar proberen te bellen? Dat werkt soms net ff fijner dan de mail.
En sowieso ook openbaar op haar review reageren wat je allemaal hebt aangeboden.
Zo doen wij het ook, voorstellen die je gedaan hebt benoemen en dat ze idd nog contact mag opnemen. @Tubing Succes, echt heel vervelend!
Ik vind dat vaak wel fijn om te zien. Kun je tussen de review ook een beetje zien hoe een bedrijf ermee omgaat en je filtert dan de zeikerds ertussenuit.
Ik ben echt niet gemaakt voor dit werk, ik wil iedereen een sneer geven die domme vragen stelt maar dat mag natuurlijk niet
Ik was gisteren lekker op Ali naar oorbellen aan het zoeken en toen kwam ik deze foto tussen de reviews tegen. Wel lekker anoniem zo
Door de K3 verhalen in een ander topic moest ik denken aan een gesprek wat ik een paar jaar geleden had.
Ik werkte bij een callcenter wat de kaarten voor verschillende theatershows/concerten etc verkoopt voor onder andere K3. Deze waren altijd enorm snel uitverkocht en het enige wat soms overbleef waren de losse plekken. Soms vonden ouders dit wel prima, kind vooraan op rij 3 zij op rij 10 het een beetje in de gaten houden.
Er belde een man voor kaarten voor K3, en gelijk vertelde ik hem dat het niet meer mogelijk was om naast elkaar te zitten. Hij zei toen ‘oh dat maakt mij niet uit, ik kom alleen en wil lekker tussen de kindjes zitten’. De haren in mijn nek stonden overeind. ik wist dat vanuit de opdrachtgever ze blij zijn als ook deze lege plekken zijn gevuld maar met een smoes ging ik even iets navragen en liep naar mijn supervisor. Deze zei gelukkig ook gelijk NEE absoluut niet deze man gaan we geen kaart verkopen. En tuurlijk is de kans groot dat deze persoon daarna online is gaan kijken en evengoed een kaartje heeft gekocht maar word er nog naar van.
Bahh wat erg! Wat goed van jou en je supervisor dat jullie hem niks hebben verkocht ookal heeft hij vast zijn kaartje ergens anders gehaald. Wat vreemd ook dat hij dat gewoon zo zegt alsof het normaal is om in je eentje als volwassene “lekker tussen de kindjes” te gaan zitten
Dat vooral! Hij had echt 20 andere dingen kunnen zeggen en er waren geen alarmbellen gaan rinkelen maar door die opmerking had ik gelijk zoiets van ehhh nee dit gaat niet gebeuren.
Aaah ik vind dit eigenlijk wel aandoenlijk dat iemand dacht: “laat ik mijn foto leuker maken met een knuffel erbij”

Nouja dat je dit in zo’n nieuwe Plus vraagt snap ik nog wel want die maken ook verse pizza’s enzo maar de lidl??? daar moet je zelf de doos openmaken als je een zak pasta wil hebben, alsof ze daar warme maaltijden gaan bereiden