Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Volgens mij ging ze een nieuwe broek passen. Of aantrekken. Maar die broek wilde ze dus ook vergoed hebben.

Ik kom verderop nog een klacht tegen over de quichevorm tegen dus zal als ik bovenstaande naar mn filiaalmanager stuur maandag dat ook wel zeggen. Even checken of er een klacht van is gemaakt richting hema.

2 likes

Ik wilde een router bestellen voor m’n thuiswerkplek dus was met een vriend samen een geschikte aan het zoeken en toen las ik deze review afbeelding

Ik weet eigenlijk niet zo goed of hij nu ook overkomt maar ik las al een uur alleen maar dingen als ‘echt handig voor thuiswerken’ ‘topwifi nu’ of ‘ideaal, snel ingeplugged en werkt goed’ en toen deze over drachtige schapen ertussen ahahahahha ZO SCHATTIG. We hebben ZO gelachen :joy: (nu gewoon weer)

43 likes

Ik ken de quichevormen van de Hema niet, maar ik heb er ook een paar waarvan die losse bodem echt achterlijk scherp is, heb me er ook al meermaals aan opengehaald. Echt onhandig.

1 like

Ik heb me een keer open gesneden aan zo’n pot bodybutter van de Rituals, zat ook een mega scherpe rand aan en je gaat dus lekker met je vinger zo door die pot om er een lik creme uit te halen. Maar ik vind het dan zo overdreven om daar in detail een hele review aan te wijden. Mensen hopen dan gewoon een dikke compensatie te kunnen krijgen.

3 likes

Pfoeh ik dacht: laat ik mijn stomste baan opzoeken en gelukkig kwamen alle klachten nadat ik weg was gegaan. Hehehe :smiling_imp:

Naar klacht.nl en dan zoeken op primark is ook leuk vermaak :smiley:

5 likes

Heel die site is vermaak, man man man wat een verhalen. Wie zijn deze mensen?!

Edit: stiekem wel gezocht of mijn werk erbij staat maar gelukkig niet.

4 likes

Ik heb echt periodes dat ik daarop kijk als ik me verveel :joy: Zag er net een die uit dr dakpan ging omdat er een 5G mast naast dr roompot huisje stond en het hele gezin kan niet tegen straling.

Dit was trouwens de eerste keer dat ik ons filiaal erop zag. Wel eerder een filiaal van dezelfde franchisenemer en toen dacht ik echt Ha lekker voor ze. Bij ons staat tenminste niet in welk filiaal t is :joy:

2 likes

Ja wow en een die perse de naam van de medewerker wilde weten om een officiële klacht in te dienen. Kalm vriendin.

3 likes

Kwam deze klacht tegen bij de K.ruidvat klachten. Ik moest in mezelf zo lachen: ik heb die GB nodig :joy:

30 likes

Deze is ook goud haha Twitteraar Mark deelt vaak de bizarste klachten waar je broek van afzakt

4 likes

24 likes

Hahahahahaha wtf :skull:

4 likes

45 likes

Dat ze dit laten staan joh. Ik zou er even met de bezem doorheen gaan.

5 likes

Je kan bij Google een recensie niet zomaar verwijderen, je kan hem alleen markeren als ongepast en dan gaat Google beoordelen of hij mag blijven staan. 9/10 keer blijft hij dus gewoon staan!

2 likes

Dit is toch geen legitieme kritiek maar gewoon provoceren?

1 like

ha oeps, dat had ik niet door, sorry!

Aaah gerrum die vrouw :relieved: Dat ze nog bestaan

Wel makkelijk zo’n klanten maar jeetje,

1 like

Maar stel je nou voor dat die diaree/miskraam review nu wel echt is LOL. Je zou toch raar staan kijken

2 likes