Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Ook om 5 uur al :joy:

6 likes

Echt altijd een drama om bij KPN korting te krijgen. Maar het is me weer gelukt. Maar je moet altijd eerst 3 bijdehandjes langs voordat je een beetje een welwillend iemand hebt.

:joy: :joy: :joy:

1 like

Ooh dit zou zo geschreven kunnen zijn door een klant bij ons gister :joy:
Er was iets op maar gemaakt voor klant maar iets was niet goed. Was teruggestuurd en eerste keer niet naar gekeken. Bij de 2e keer bleek dat klant iets heeft gedaan waardoor de garantie vervalt. Dus die stond in de winkel de klantenservice te bellen want ze had t niet gedaan. Klantenservice zei hetzelfde. Toen ging ze de politie bellen want ze wilde aangifte doen van diefstal :joy: Politie reageerde niet als gewild want ze ging toen de winkel uit. Belt ze even later om dr excuses aan te bieden en gaat t verder nog met klantenservice opnemen. En even later plaatst ze boos bericht op facebook, onder een post van ons over heel iets anders.
Ben zo benieuwd hoe dit is afgelopen.

Ze stond ook echt schreeuwend in die winkel te bellen en je zag alle klanten ons echt zo aankijken.

6 likes

Haha nee de tompouce winkel (worst klinkt zo on elegant :joy:). Maar we hebben dus ook op maat gemaakte dingen. Dacht houdt t een beetje vaag :joy:

Hoop overigens wel dat ze gister of vandaag niet met man is teruggekomen want die was bij eerder bezoek al flink agressief. Zolang t bij schreeuwen als een viswijf in de winkel blijft is t allemaal best grappig.

3 likes

Naar aanleiding van dit topic dacht ik laat ik eens op klacht.nl kijken, zo leuk.
Kom ik dit tegen, deze klant is bij ons in t filiaal geweest :joy: Uiteraard niet leuk dat ze gewond is geraakt. Maar de manier waarop de communicatie is verlopen was wel grappig.

3 likes

Mijn eerste gedachte: stond dus in ondergoed een taart te bakken? Edit - las niet goed. Of deze persoon is in ondergoed naar de huisarts gegaan en trok daarna pas een broek aan.

1 like

Volgens mij ging ze een nieuwe broek passen. Of aantrekken. Maar die broek wilde ze dus ook vergoed hebben.

Ik kom verderop nog een klacht tegen over de quichevorm tegen dus zal als ik bovenstaande naar mn filiaalmanager stuur maandag dat ook wel zeggen. Even checken of er een klacht van is gemaakt richting hema.

2 likes

Ik wilde een router bestellen voor m’n thuiswerkplek dus was met een vriend samen een geschikte aan het zoeken en toen las ik deze review afbeelding

Ik weet eigenlijk niet zo goed of hij nu ook overkomt maar ik las al een uur alleen maar dingen als ‘echt handig voor thuiswerken’ ‘topwifi nu’ of ‘ideaal, snel ingeplugged en werkt goed’ en toen deze over drachtige schapen ertussen ahahahahha ZO SCHATTIG. We hebben ZO gelachen :joy: (nu gewoon weer)

43 likes

Ik ken de quichevormen van de Hema niet, maar ik heb er ook een paar waarvan die losse bodem echt achterlijk scherp is, heb me er ook al meermaals aan opengehaald. Echt onhandig.

1 like

Ik heb me een keer open gesneden aan zo’n pot bodybutter van de Rituals, zat ook een mega scherpe rand aan en je gaat dus lekker met je vinger zo door die pot om er een lik creme uit te halen. Maar ik vind het dan zo overdreven om daar in detail een hele review aan te wijden. Mensen hopen dan gewoon een dikke compensatie te kunnen krijgen.

3 likes

Pfoeh ik dacht: laat ik mijn stomste baan opzoeken en gelukkig kwamen alle klachten nadat ik weg was gegaan. Hehehe :smiling_imp:

Naar klacht.nl en dan zoeken op primark is ook leuk vermaak :smiley:

5 likes

Heel die site is vermaak, man man man wat een verhalen. Wie zijn deze mensen?!

Edit: stiekem wel gezocht of mijn werk erbij staat maar gelukkig niet.

4 likes

Ik heb echt periodes dat ik daarop kijk als ik me verveel :joy: Zag er net een die uit dr dakpan ging omdat er een 5G mast naast dr roompot huisje stond en het hele gezin kan niet tegen straling.

Dit was trouwens de eerste keer dat ik ons filiaal erop zag. Wel eerder een filiaal van dezelfde franchisenemer en toen dacht ik echt Ha lekker voor ze. Bij ons staat tenminste niet in welk filiaal t is :joy:

2 likes

Ja wow en een die perse de naam van de medewerker wilde weten om een officiële klacht in te dienen. Kalm vriendin.

3 likes

Kwam deze klacht tegen bij de K.ruidvat klachten. Ik moest in mezelf zo lachen: ik heb die GB nodig :joy:

30 likes

Deze is ook goud haha Twitteraar Mark deelt vaak de bizarste klachten waar je broek van afzakt

4 likes

24 likes

Hahahahahaha wtf :skull:

4 likes