Wel handig om te weten dat als je nu een foto maakt van je pasje dat er dus niks aan de hand is als je hem ooit weer vergeet.
Met een leids accent ben je dan ineens dwangmatig verzamelaar
Hodor😭
Ik naar klantenservice van een winkel:
“Ik kocht in jullie winkel in Antwerpen deze oorbellen, maar bij thuiskomst blijkt dat ze kapot zijn.”
Klantenservice:
“Wat vervelend dat je een defect item hebt ontvangen. Ik kan jammer genoeg met dit emailadres geen bestelling en/of account terugvinden. Het is mij ook niet duidelijk of dit om een online of om een winkelaankoop gaat.”
Ik wilde een pakket verzenden via de pakketautomaat, maar toen ik mijn pakket in het kluisje deed kreeg de pakketautomaat een error dat het niet gelukt was en kreeg ik geen bevestiging of track and trace code.
Ik vroeg aan PostNL of ze de kluis met mijn pakket nu wel gesloten was en wat ik kon doen om mijn pakket eruit te krijgen/alsnog goed te verzenden.
Paar berichten uitgewisseld met een webcaremedewerker. Verwijst me uiteindelijk naar chatbot Daan om me verder te helpen met mijn probleem
Hahahah sorry de situatie is uiteraard niet om te lachen. Maar moet lachen omdat dit zo typisch post nl is wat een klucht
Haha ja ik snap wel dat je moet lachen hoor😅
Tuurlijk niet
Haha nou ik heb al wat ervaring met chatbot Daan en ik was er vrij zeker van dat hij niet in staat was mijn vragen te beantwoorden (aangezien het geen standaardsituatie is). Dat ook de medewerker van PostNL gezegd.
Heb nu contact opgenomen met Vanilia (daar was het pakket van) en zij hadden het pakket vandaag binnen gekregen. Het was er dus gelukkig uitgehaald en ingescand door een bezorger.
Haha ja, een live medewerker die na een berichtenuitwisseling je voor de oplossing doorverwijst naar een chatbot blijft bijzonder😅. Maar idd blij dat de bezorger het pakket eruit heeft gehaald.
Ik moest wat spullen retourneren bij onze grote Zweedse vriend en de persoon bij de retourbalie stelde de volgende vraag:
Hij vraagt: heeft u de spullen uit de verpakking gehaald? Dus ik zeg nee. Vraagt hij: waarom niet?
Ik heb maar gezegd dat ik het onnodig vind om iets uit de verpakking te halen als het al snel duidelijk is dat we het niet gebruiken. (Ging om een plank voor een keukenkast en een doos met keukenpootjes) hij vroeg ook nog waarom we het gekocht hadden. Dus ik zei dat de keukenontwerper die er bijgevoegd had tijdens het bestellen. Foutje kan gemaakt worden denk ik dan.
Ik snap de vraag of we het uit de verpakking hebben gehaald, maar de vraag waarom niet? verraste me een beetje. Moest ook even erom lachen want hij vroeg het bloed serieus
Mijn nespresso die ik cadeau heb gehad 1,5 jaar geleden is kapot gegaan.
Ik heb gebeld naar de bijenkorf, die wilt mij een von van 45 euro geven (?) maar ik wil dat het apparaat gemaakt wordt want het valt nog binnen de 2 jarige garantie.
Zij verwijst mij door naar Nespresso, daar 20 min in de wacht en na een lang verhaal is de concusie dat ik bij de bijenkorf moet zijn. Vervolgens weer 15 min aan de lijn met de bijenkorf die mij opnieuw door verwijst naar Nespresso. Dus wéér nespresso gebeld en verhaal gedaan.
Nu willen geen van beide partijen mij helpen?! Het is kapot dus ik stuur het maar gewoon retour met de retour label, ben zo boos en gefrustreerd. Ook als ik ze wijs op de wettelijke garantie termijn geven beide geen gehoor?
Wat raar! Geen idee of het nog bestaat maar ik werd vorige keer goed geholpen door Nespresso via de chatfunctie… je hoort gewoon recht te hebben op de reperatie
Heel apart. Vaak gaat het zo dat het merk, in dit geval Nespresso, de garantie moet verlenen. Vaak geeft de winkel waar je het gekocht hebt dan de service om hem voor je op te sturen naar Nespresso.
Is er een winkel in de buurt? Ga daar dan heen de klanten service vond ik toen ik daar werkte ook heel irri die belde ons mdt domme vragen haha.
Thanks voor alle tips, ik heb mijn broer nog eens laten bellen en binnen 10 min is het nu geregeld? Voel me niet serieus genomen, maar goed het word opgehaald en gerepareerd!
Nou ja wat vreemd dat het nu wel lukte, wel fijn natuurlijk!
Bij de Bijenkorf zelf of Nespresso uiteindelijk?
Nespresso!
Vreemd! Bij garantiekwesties bij goederen met een aankoopbedrag van (ik meen €450) moet de verkoper het regelen. Bijenkorf dus.
(Heb ik in 2015 eens moeten uitzoeken. Kan best weer anders zijn)
Hahahaha omg, die heeft een cursusje marketing nodig