Jaa opzich heb ik wel een fijne theorie ding waarbij je veel uitleg krijgt en van alles een kleine test en dan van het hele hoofdstuk een tekst en dan allemaal oefenexamens. Vraag me af of zijn theorie dan meer gaat toevoegen. Want dat is ook weer een behoorlijke som geld haha.
Het is het geld waard vind ik en misschien is er ergens een kortingscode? Hij legt alles zo goed uit waardoor ik het zelfs begrijp haha
Jaa ik moet zeggen dat ik wel veel leer van zn videos ook dat dat beter blijft hangen dan tekst.
Ulg ik had van al dit geld een mooie tas kunnen kopen ![]()
Zou t ook kut vinden om nu weer 60 euro uit te geven en als ik dan weer zak nog weer meer geld. Nja het moet maar. Stomme afzetters. Ongesteld zijn helpt hierin ook niet mee haha.
Ik had eigenlijk morgen examen maar ik durfde het echt niet aan dus heb hem omgezet naar een tussentijdse toets. Nog steeds spannend maar goed.
Rijles ging zo ruk ik was zo out of focus en ik kon mezelf zo niet herpakken. Ik ben wel blij dat ik het nu van me af kan zetten. Ik had gewoon mn dag niet en de volgende keer gaat beter.
Succes!
En weer gezakt voor theorie. Het rare is ik weet alles snap het ook allemaal. Haal bijna alle oefentoetsen soms maar een paar fout teveel. En ik heb de toets nog rustig na gekeken en nog steeds 9 fout… ik snap het echt niet meer. De moed zakt zo echt in mn schoenen. Ik ga denk ik gewoon zon dag cursus doen want dit lukt zo echt niet.
Oh haha ik krijg nu de resultaten en het was maar 1 fout teveel ipv 9 alles goed maar bij de laatste 4 fout ipv 3. Dat geeft wel hoop.
Nou TTT gehad en omg wat een stress. Ik zat zooo gestresst in de auto. Moest achteraf ook echt huilen daar in die zaal bij het CBR. De examinator zei dat de basis goed zat, maar dat ik verder vooruit moet kijken en een plan moet maken, omdat nu de doorstroom niet goed ging.
En hij zei dat ik uit mijn hoofd moest, niet zoveel moest nadenken.
Heb wel mijn vrijstelling voor de maneuvres binnen voor het volgende examen. Maar ik weet niet of ik nog durf.
Nja ik vond het zooo eng ook al was het nog geen ‘echt’ examen en ook al heb ik mijn vrijstelling binnen voelt het alsnog alsof ik gefaald heb en het niet goed genoeg gedaan heb, want eigenlijk wilde ik mijn examen al gedaan hebben. Ik heb nu wat 80 lessen gehad bij 3 verschillende rijscholen? Pff.
Proficiat met het behalen van de manoeuvres! Dat is toch al heel goed!! En dat verder vooruit kijken is iets wat 99% hoort, zo te horen heb je geen grote fouten gemaakt? Klinkt echt heel goed allemaal …
Misschien geeft het je wat moed dat mijn man vorige maand ook een slechte TTT had (althans slecht natuurlijk altijd objectief, maar hij zou niet geslaagd zijn). Wel vrijstellingen gehaald en 2 weken later (met nog angst van de horror TTT) geslaagd met vlag en wimpel. Terwijl de examinator ook had gezegd dat hij nog flink k aan de bak moest
Gefeliciteerd! Je hebt hem iniedergeval gehaald en daar mag je trots op zijn. Je haalt hem niet voor niets!
Rijles ging vandaag al veel beter en zat ook rustiger in de auto. Alleen soms krijg ik van die feedback waar ik voor mijn gevoel tijdens het rijden niet zo veel mee kan. Bv. Je moet minder streng zijn/minder willen presteren.
ja als ik die knop in mijn leven kon omdraaien deed ik dat wel.
Vandaag heb ik voor het eerst gereden na het rijbewijs halen en na een maand niet in een auto te hebben gezeten. Was een diesel gewend en zat nu op benzine (fiat 500) en het was echt wennen. Heb een weg gereden die ik niet echt ken dus het was echt best wel chaotisch. Rij ook best wel veel rechts en de auto is zo laag dat ik soms ook echt wel hard op de drempel ging
Ook was er een moment dat ik op een drempel stond en de auto niet weg kreeg, en dat was echt mijn angst gewoon. Na 5x kreeg ik hem eindelijk weg maar omg, hoe gaat dit ooit wennen? Haha. Ik zie zo op tegen heuvels/drempels dat ik echt voor een automaat wil gaan omdat ik zoo angstig ben om niet weg te komen.
Lieve iedereen, een tijdje geleden had ik hier een bericht gestuurd dat ik het allemaal niet meer zag zitten met rijlessen. Heb toen hele fijne reacties gehad en ook die mij de ogen hebben geopend (dit klinkt misschien wat harder dan k het bedoel) van oa @Soy.peor - iets in de trant van dat ik van een andere instructeur misschien dezelfde boodschap zou krijgen maar dan anders verpak. In elk geval was overstappen niet meteen een optie voor mij, die drempel vond ik gewoon te hoog. Maar ik ben wel doorgegaan met lessen. De eerste 2 a 3 lessen na mijn dramatische berichtje heb ik echt zo hard gehuild thuis voordat ik de les ging beginnen. En ging het ook echt ruk. Maar inmiddels gaat het een stuk beter. Volgende week ga ik voor mijn tussentijdse toets. Vandaag had ik les en aan het eind zei ze dat ze tevreden over mij is. Nou, viel om van de verbazing. Ik ben ook trots op mijzelf. Ik heb vandaag gewoon in 1x bam filegeparkeerd haha yessss!! Ik heb geprobeerd het allemaal los te laten. Nou dit moest ik even kwijt. Ik wilde al langer een berichtje typen, maar het lukte me gewoon lange tijd niet.
Ik had al een klote week en kon daardoor al wel raden dat rijles vandaag ook kut zou gaan
rijlessen is mentaal voor mij echt een opoffering.
Ik ben voor de facking 4e keer gezakt voor mn theorie. Word er echt wanhopig van. Ik ga maar zon dag cursus doen.
Ik vond dat echt een aanrader, het gaat dan toch meer leven dan uit een hoek of online
Dromen jullie ook wel eens dat julloe stiekem aan het rijden zonder rijbewijs zijn? En dan gepakt worden?
Ik had net de rijles from hell. Gewoon omdat ik zulke domme dingen deed terwijl ik echt wel beter weet. Ik zag dingen (nog
) later dan normaal en was gewoon zo dom achter het stuur.
Heb het bloedheet en hoofdpijn nu. Pfff ![]()
Tipje : ik zie nu in mijn mail dat alle theorietoppers pakketten 50% korting hebben (alleen vandaag nog)