Ik merk dat ik me totaaal niet meer op mn gemak voel bij mn rijinstructise. Ze is vanaf t begin af aan al negatief en hamert ook de heletijd op "Dit gaat heel lang duren hoor "
En soms legt ze iets half uit in 1 les en dan komt ze er na 5 lessen ineens op terug maar dan op een manier van “Waarom doe je dit niet perfect dit heb ik allang uitgelegd”
Soms heeft ze ook iets niet uitgelegd en word ze dan toch boos dat ik het niet weet. Ik ben nu 20 lessen verder maar kan voor mn gevoel maar 10%…
Eerst pushde ze me na 5 lessen ook bijna om automaat te rijden. Ze heeft gewoon totaal geen geduld met me.
En omdat het mn eerste x rijles ooit was en ik zoveel kut verhalen las dacht ik dit hoort er miss bij ofzo. Maar ik merk dat ik nu meer bezig ben met haar te pleasen dan met het leren van auto rijden.
Ik weet alleen niet hoe ik dit moet afkappen haha ik ben hierin dan zo conflict vermijdend. Ze begon laatst wel van “Miss kan je beter stoppen” misschien dat ik dat de volgende keer ook gewoon zeg dat ik wil stoppen en dan toch stiekem naar iemand anders ga.