Rijlessen

Het is echt een aardige man met veel geduld. Mijn eigen hoofd zit me echt in de weg.

Maar goed, mijn PMS helpt vandaag ook niet mee om hier een beetje nuchter naar te kijken.

1 like

Gratis ongevraagd tippie: stap over naar een vrouw.

2 likes

Ik had een vrouw maar dat zegt helaas niets. Ze wilde mij midden op de snelweg haar nieuwe borsten laten zien na een vergroting, foto’s van haar tinder dates, dick picks, ging altijd aandacht vragen en stoppen als ze politie agenten zag. Ik heb een tijdje gedacht dat het een test was om te checken hoe ik reageerde, maar helaas was ze echt zo :joy:

12 likes

Ja en ik maar denken dat ze aan het testen was hoe mijn reactievermogen was en wat ik zou doen bij afleiding haha

3 likes

Oke maar zij klinkt ook wel gewoon als een randdebiel :sweat_smile:

5 likes

:sob::sob: mijn instructeur liet scheten in de auto :face_vomiting: gelukkig liet ie me snel afrijden hahah

1 like

Mijn mannelijke rijinstructeur viel steeds in slaap op de snelweg en ik was niet assertief genoeg om er iets van te zeggen.

Hij had in ieder geval wel vertrouwen in mijn kunnen :see_no_evil:

Ik zit in de eindfase van mijn rijlessen, mijn examen nadert en het gaat in principe goed. Maar ik krijg wel steeds op mijn donder dat ik niet assertief genoeg rijd. Ik neem wel voorrang als ik voorrang heb en rijd niet traag ofzo.

Het speelt bijvoorbeeld wanneer je tegelijkertijd met een tegenligger een versmalling nadert waar de voorrang niet geregeld is. Dan ā€œmoetā€ ik de voorrang pakken. In dat soort situaties doe ik dat dus niet en mijn instructrice probeert me dat echt af te leren en zegt steeds dat ik erop kan zakken. Of toch nog stoppen voor een rotonde wanneer ik net twijfel of ik het nog wel of niet haal. Ik moet dan dus gaan, maar ik kies liever het zekere voor het onzekere en krijg dan op mijn donder.

Dit vind ik zó lastig af te leren want het gaat zo tegen mijn natuur in :smiling_face_with_tear:

Oh dit zou ik ook lastig vinden! Zo rijd ik nu ook helemaal niet. Vind het wel gezellig om iemand eerder te laten bij een wegversmalling terwijl ik even aan de kant ga en dat we daarna elkaar zo bedanken met een handje omhoog :wave:t3::grin:

Bij een rotonde kijk ik ook liever heel goed voor ik erop of eraf ga.

4 likes

Bij zo een versmalling even seinen. Dan neem je wel initatief, creƫer je duidelijkheid en bevorder je de doorstroming, zonder perse als eerste te moeten gaan.

8 likes

Ik ben geslaagd! Terwijl ik echt wel meerdere domme/onhandige dingen deed (die ik normaal nooit fout deed), dus voor degenen die nog moeten: zelfs als het gevoelsmatig heel slecht gaat, kun je hem toch nog halen! :joy:

Ik ga mijn instructrice wel echt missen. Zo’n leuk mens.

24 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

Yessss wat fijn gefeliciteerd!!! Ga je een eigen auto kopen?

1 like

Dat nog niet, maar ik kan heel makkelijk de auto van mijn ouders lenen. Dus zo ga ik het de komende tijd in ieder geval bijhouden.

1 like

Het woord proefexamen of zelfs al examen begint nu eindelijk te vallen en dat had ik eigenlijk niet meer durven te dromen :scream:

5 likes

https://www.ad.nl/politiek/tussentijdse-rijtoetsen-geschrapt-om-wachttijden-bij-het-cbr-terug-te-dringen~a233f753/

Lol, mijn rijinstructeur wil deze week een tussentijdse toets in gaan plannen, lees ik dit :upside_down_face:

1 like

Vraag me echt af wat dit met het slagingspercentage gaat doen. Een tussentijdse toets is echt fijne voorbereiding.

Ik snap dat ze iƩts moeten bij het CBR, maar ik zou dan eerder kijken naar rijscholen met lage slagingspercentages ofzo. Daar doen ze volgens mij al wat mee, maar er gaan nog heel vaak mensen op die er echt nog niet klaar voor zijn.

1 like

Jongens ik heb eindelijk mn fucking rijbewijs gehaald!!

41 likes

Gefeliciteerd! Volgens mij heb jij hem best snel gehaald toch? :grin:

1 like

Gefeliciteerd!!

2 likes