Rijlessen

Mag ik vragen waarom je gezakt was de eerste keer? Sorry ik ben een beetje een ervaringen junkie :smile:
Ging de tweede keer wel alles goed?

Ik heb over enkele dagen examen en denk er echt elke dag aan. Maar heb nu wel iets meer geaccepteerd dat er een grote kans is dat je zaktā€¦ en dat je niet meer dan je best kan doen, dat er zoveel factoren bij komen kijken waarom ā€˜t evt. mis kan gaan. Maar uiteraard lijkt slagen me
ook wel tof :kissing_closed_eyes:

Hoe ging het?? Of moet je nog?!

Omdat ik een auto niet zag en toen een ingreep had. Nee de tweede keer ging niet helemaal ā€˜foutloosā€™ de auto sloeg een keer af maar omdat ik dat goed oppakte en rustig bleef was dat niet erg, kan iemand die al 10 jaar zijn rijbewijs heeft ook gebeuren.

Dinsdag!

Ohja moest vandaag weer janken na proefexamens :face_with_raised_eyebrow:
Dat wordt wat.

Hoezo moest je huilen?
Ik bedenk mij nu trouwens dat ik nooit een proefexamen of examenroute ofzo heb gereden. Legt het niet te veel druk op je?

Motor afslaan maakt niet uit indd. Maar als dat t enige was dan heb je goed gereden:)

1 like

Omdat ik dus nog wat dingen niet goed deed. En dan denk ik van Als ik zo rij op mn examen dan zak ik! En dan beginnen de tranen te stromen haha. Faalangst heā€¦

Spannend! Zal voor je duimen. :slight_smile:

Hoezo moest je huilen, wat gebeurde er? Of gewoon stress voor het afrijden?

Neem het te serieus hahaā€¦ doemdenker, perfectionist, faalangst. Leuk!

Maar zijn die gingen echt ā€˜heel ergā€™ of maak je het zelf groter dan het is? Je hoeft niet geheel foutloos te rijden op je examen he, zolang het maar niet te veel of ernstig is. Ga je een faalangst examen doen of een gewoon?

Nou nee niet dat ik ongelukken of gevaarlijke situaties veroorzaak maar gewoon dat ik situaties soms wat te laat zie, of rommelig handel ofzo of borden niet gezien heb. Maar dan denk ik wel van ja dan kan niet op een examen heā€¦ ben gewoon te streng.

Ohja en een faalangstexamen ja

Hoe ging het bij jou?

Ben geslaagd! Ik was een stuk minder nerveus dan tijdens de TTT. De laatste lessen gingen ook goed en ik voelde dat ik de focus te pakken had.

Ik vond het wel lastig dat ik net als tijdens mā€™n TTT op onbekend terrein belandde. En op dat onbekende gebied kreeg ik een kriskras-route van mā€™n navigatieā€¦ Top. Daar was ik even door afgeleid na het wegrijden en daar kreeg ik een opmerking over. Pas daar dus mee op!

Verder ging het allemaal goed. Ik heb een bus tijdig de ruimte gegeven toen hij de hoek om kwam op een smalle weg en op dat stukje zakken leerlingen blijkbaar vaak.

10 likes

Ah wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd!!!

1 like

Yeah! Gefeliciteerd!! :muscle:

1 like

Jij trouwens nog veel succes! Zoals mijn instructeur zei: ā€˜je gaat gewoon een stukje rijden, net zoals altijdā€™.

Dank je!

Mja ik weet t;) dat zei die examinator bij de ttt ook maar ik word dan toch snel teleurgesteld in mezelf als ik iets niet juist doe :frowning: zal heel hard mn best doen om dat niet te doen dinsdagā€¦

Trouwens, waar ging je route zo ongeveer doorheen? En welk straatje was dat met die bus?

Door Overschie eerstā€¦ daar zit dat straatje ook denk ik, maar kan het niet terugvinden op de map