Ik weet dat het hier over autorijlessen gaat maar ik ben gisteren begonnen met m’n motorrijlessen. Wil dit echt al 10 jaar ofzo maar 't valt me toch wel een beetje tegen… Kon 'm wel vrij vlot laten wegrijden maar 't valt me van me tegen dat ik de rest niet zo snel door heb (wat waar zit en wanneer ik dat moet gebruiken). Zo gaf ik per ongeluk ineens veel gas, waar ik van schrok en onzeker werd want die motor was me ineens even de baas. En op 't eind ben ik ook nog gevallen in een bocht.
Ik voel me zo dom en geef nu al bijna de hoop op. Terwijl ik ook wel weet dat ik veel te streng ben voor mezelf, maar ik denk steeds van ik heb al m’n auto rijbewijs dan moet ik dit ook wel kunnen. En dan ook meteen goed. Blijf er ook maar aan denken dat ik die motor heb laten vallen, ookal werd ik van te voren al gewaarschuwd dat dat een keer ging gebeuren. Oh ik ben mezelf flink tegen gekomen gisteren 
maar uiteindelijk komen we er allemaal wel.

ook irritant als mijn instructeur dan geirriteerd lijkt, weet niet of dat gewoon zo overkomt op mij of dat het echt zo is maar ik voel me er zo kut door.