Zou vooral proberen in je achterhoofd te houden dat het niet uitmaakt als het misgaat, het is een tussentijdse toets en daar hoeft nog niet alles perfect. Wel een beetje een rare opmerking van je instructeur, wat moet je daarom reageren? ‘oh goh daar had ik nog niet aan gedacht, dankje!’.
Mijn instructeur zei tegen me dat hij vaak merkte dat vrouwen tijdens rijlessen vaker de mist in gingen omdat ze last hebben van perfectionisme, en ik herkende mezelf daar ook wel in. Als er 1 ding mis ging tijdens de rijles zat ik daar meteen de rest van de les mee. Maar ik kan je vertellen dat mijn examen waarmee ik uiteindelijk geslaagd ben ook niet zonder fouten ging, volgens mij heeft de examinator zelfs nog een ingreep gedaan.
En voor de bijzondere verrichtingen is het vooral belangrijk dat je heel veel om je heen blijft kijken. Hopelijk heb je lekker makkelijke verrichtingen, succes alvast!
), zeker omdat we nog maar net ons rijbewijs hebben en ons nog verwant voelen aan ze. Heb ook nu medelijden als ik ze zo zie zitten met hun mondkapjes op. Ben je al zo gestressed voor het examen…zweet je nog meer door dat masker.