Hahaha herkenbaar. Mijn rij-instructeur toetert dan gelijk terug en dan voel ik me altijd wat minder slecht
Jaaa ik en mn man zeggen nog steeds elke keer iets tegen elkaar als we er 1 zien, dingen van āJa gezaktā als ze iets fout doen (woon vlakbij cbr haha) tot āAwww hij durft niet volgens mijā en we zeggen ook altijd āZO blij dat we daar vanaf zijnā. Wij zijn ook altijd erg aardig voor de leerlingen met ons rijgedrag (we rijden natuurlijk altijd netjes ), zeker omdat we nog maar net ons rijbewijs hebben en ons nog verwant voelen aan ze. Heb ook nu medelijden als ik ze zo zie zitten met hun mondkapjes op. Ben je al zo gestressed voor het examenā¦zweet je nog meer door dat masker.
Ah shit je hebt een heel trauma eraan
Ohhh ja dit heb ik ook zo erg. Ik vind het op een of andere manier ook leuk om les autoās tegen te komen en probeer altijd extra beleefd te doen en afstand van ze te houden etc. Vond het zó verschrikkelijk hoe andere bestuurders konden doen tegen mij in de lesauto dat ik nu extra aardig wil doen voor mensen die nu aan het lessen zijn.
Heftig om te horen dat zoveel automobilisten zo asociaal omgaan met lessers? Ik heb nu 14 lessen gehad en nog nooit is iemand vervelend tegen me geweest terwijl ik ook echt wel fouten maak met mensen achter me (af laten slaan bij stoplicht gebeurt nog bijna elke les wel 1 keerš ) maar over het algemeen houdt iedereen voor mijn gevoel juist heel erg rekening met me doordat dat bordje op die auto zit.
Ik ga morgen voor het eerst in een grote stad rijden en ook nog tijdens de spits en ik heb nu al zenuwenā:joy:
Ik woon ook in Rdam en heel veel gelest in de gebieden waar de examens rijden, dat is echt een groot voordeel hoor. Mensen uit omliggende plaatsen die dan ineens hier moeten afrijden, lijkt me echt spannender.
Haha wƔt?!
Er staan nog meer filmpjes op zijn kanaal dat hij met zn ouders gaat rijden⦠dit is echt gevaarlijk tochā¦
Dit is australie geloof ik of new zealand aan het accent te horen.
Gekkenhuis. Dat kind kan amper over het stuur uitkijken. Wel een automaat, dat scheelt wel, net GTA voor dat kind.
Ik lees sinds het begin van dit topic mee, maar ben gisteren in 1x geslaagd!!! Vrijdag ga ik mijn rijbewijs ophalen en dan ga ik dit weekend de auto van mijn vader lenen. Toch gek⦠zo zonder instructeur, maar denk dat mijn vader die rol ook wel op zich neemt de eerste keer haha.
Haha tering wat een reis! Succes! Ik vond zelf 20min met de trein toentertijd al veel voor mijn theorie.
Gefeliciteerd!!
Bij mij plande ze het meteen in na de schatting van hoeveel lessen ik nodig zou hebben, dus daardoor was het nog wel zo ver vooruit dat ik niet in een wachtrij stond of iets. Maar dat ligt dus aan je rijschool, want volgens mij doen sommige ook dat ze gewoon wachten tot ze denken dat je klaar bent voor een examen en je dan inplannen, dan kan er nog wel wat tijd tussen zitten.
Vanmiddag om 2 uur mijn eerste ekte ekte rijles. Ben beetje zenuwachtig, hoop dat ik het goed kan vinden met mijn instructeur
Thanks! Zal vanmiddag wel even verslag doen
Spannend! Komt goed
Heel veel succes!! Ik hoop voor je dat je een leuke instructeur hebt
Ging goed en was hartstikke leuk! Goede klink met instructeur en hebben lekker zitten gieren en brullen. Vandaag koppeling en schakelen gedaan en volgende week gaan we de weg op (geen snelweg ).
Heb gewoon spierpijn in mijn onderbenen van vandaag haha.
Ja, kijk ook al echt uit naar volgende week !!
Bij mij ging het vorige week ook heel slecht (terwijl ik nu al bijna aan de 20 lessen zit) en mag morgen weer en ben echt een beetje gespannen. Bijzondere verrichtingen geloof ik allemaal wel maar ik krijg maar niet onder de knie wanneer je nou alleen je koppeling moet intrappen, of je rem en de koppeling tegelijk klinkt waarschijnlijk heel stom en soms zeggen mensen dat je er wel gevoel voor krijgt maar bij mij is dat gevoel er dus niet echt
Als bijv. de snelweg af komt in zn 5 met hoge snelheid, en er is al snel een stoplicht. Dan rem je met je rem tot je ong 30km/u gaat en dan trap je de koppeling ook in, dus rem en koppeling tegelijk. En dan tot je stilstaat.
Je hebt ook de terugschakelmethode (steeds een versnelling terug schakelen) maar zelf heb ik die niet geleerd en lijkt me ook echt teveel gedoe.