Ik ga deze week kijken of ik wil overstappen naar automaat, maar ik weet niet of het de oplossing is omdat ik wel goed kan rijden (al zeg ik het zelf) alleen bij examens gewoon mega veel faalangst heb. Hopelijk helpt het een beetje omdat je toch 1 ding minder hebt om op te focussen.
Ik moet ook bijna afrijden aahhh heb echt nu al zenuwen. Ik probeer het voor mezelf te zien als een generale repetitie: even kijken wat het is en wat ik kan verwachten, als ik het haal is het mooi meegenomen en zo niet dan vergaat de wereld ook niet en haal ik het de keer erop. Hoop ik dan
@Flamoes als je verder prima kan rijden in een schakelauto, is het dan niet een idee om een faalangstexamen aan te vragen? Of moet je daarvoor eerst 4 keer gezakt zijn? Want dan krijg je het volgens mij standaard
Ruim 2 jaar geleden heb ik mijn rijbewijs behaald na in totaal ruim anderhalf, bijna twee jaar lessen. Sindsdien heb ik heel weinig gereden. Nu denken we er wel sterk aan om een auto aan te schaffen en dus heb ik weer een paar rijlessen ingepland. Dat leek een briljant plan toen ik dat afsprak maar heb nu al dagen buikpijn voor de eerste opfrisles die morgen gepland staat. Nu even niet heel enthousiast over dit plan maar ik hou me maar even voor dat het ergens goed voor is
Ik heb al 2x een faalangstexamen gehad maar dat helpt niks helaas
Iemand de tip voor online leren/maken examens voot motorrijbewijs?
Ik had een online pakket gekocht bij hoekstra.3dtheorie.nl. Daar kun je alle theorie leren en meerdere oefenexamens maken!
Goed dat je gestopt bent hoor! Dit kan natuurlijk niet zo, vind het ook raar dat ze er allemaal zo laks mee omgaan want het is niet echt een goede manier om klanten te houden.
Wauw wat slecht!! Lijkt me toch meer dan logisch dat je in een vaste regelmaat kan lessenā¦
Ja inderdaad dan moet je eerst wennen⦠Zou als je een nieuwe zoekt in januari ook meteen zeggen ik wil een blokuur per week (oid), kunnen jullie me dat bieden?
Ik had vroeger ook een instructeur die super chaotisch was, elke week de planning wilde veranderen⦠nee het is al kut en duur genoeg zonder dat je niet weet of je rijles wel of niet doorgaat
Superfijn dat je bijna mag afrijden! En 10 lessen zijn ook meestal zo voorbij toch. Als je elke week rijdt, is het echt in januari ofso al. Wel flauw dat zij dan zeggen dat het lang is.
Niets van aantrekken hoor! Gewoon lekker die lessen doen en je rijbewijs halen.
JA EN BOEIE OF HET LANG IS? sorry inhoudelijk niets op te melden maar vind het zo hatelijk dat het blijkbaar ābeterā is om je rijbewijs in zo min mogelijk lessen te halen. echt vermoeiend
ik had tering veel lessen maar mijn cito score was 549 nu jij weer
Ugh ik moest net vol in de rem voor een oude vrouw op een elektrische fiets. Ik kwam van rechts, dus had voorrang, maar zij kwam van links en schoot nog even snel langs de auto. Als dit een van mijn eerste lessen was had ik haar sws per ongeluk aangereden. Het ergste was dat ze mij vervolgens ook uit ging lachen omdat ik moest remmen voor haar.
Oude mensen op elektrische fietsen krijgen op die fiets vaak een groot ego.
Is gewoon logisch dat je dan moet remmen, kan jij verder niets aan doen. Ik denk dat ze van de gemiddelde automobilist een hele andere reactie had gekregen
Ik had vandaag iemand voor me die echt letterlijk 50 bleef rijden terwijl we in de bocht reden voor een redelijke korte invoegstrook. Toen ik haar later inhaalde zat ze een broodje te eten en te appen. Echt heel fijn.
Ik ben gezakt, alweer. Had weer dezelfde examinator als de vorige keren. Waar hij de vorige keer liep te hameren dat ik te langzaam reed, reed ik nu ineens te hard. Bij het invoegen op de snelweg (lange invoegstrook) was ik bijna bij 90, ging hij helemaal panisch āje moet sneller je moet sneller gas intrappen!!!ā Meer heb ik even geen zin om te typen, ik ben echt fucking boos.
En mijn instructeur kan helemaal niets doen, aangezien die niet mee mocht met de rit en dus niet weet wat er allemaal gebeurd is.
Ik moet zometeen afrijden en ik ben zoooo zenuwachtig aaaaaahhh
Heel veel succes! Ik ga voor je duimen
Lief, dankjewel!!