Succes!
Succes!!
Heel veel succes!!
Dankjulliewel! Jullie succes wensen hebben geholpen, want ik ben geslaagd!!
Gefeliciteerd!
Ik ben 7 jaar geleden 5 keer gezakt voor mijn rijbewijs. Ik kan gewoon rijden, maar ik heb echt een soort blinde paniek tijdens het afrijden. Dat ik achteraf niet eens meer weet waar ik ben geweest en wat ik heb gedaan. Het hele examen was dan ook een groot zwart gat. Wist vaak niet eens meer hoe ik de auto moest starten⊠Faalangst examen maakte daarin 0 verschil.
Nu ben ik een jaar geleden gaan lessen, de instructeur die ik toen kreeg zei nou even 10 lesjes om op te frissen en dan kun je wel op want je rijdt prima. Hij hoefde ook ooit in te grijpen of echt iets uit te leggen ofzo :â). Toen ivm verhuizing dat niet afgerond. Zag gister dat mijn theorie vanwege Corona nog tot 1 april 2021 geldig is, dus meteen een rijschool gebeld en kan over een paar weken beginnen. Hoop zoooo dat ik die examen stress nu niet meer heb. Echt het liefst zou ik opgehaald willen worden âdoor een andere instructeurâ voor een ârijlesâ en dat dan achteraf blijkt dat het mijn examen was. Ben heel bang dat ik het door die blinde paniek waarin ik beland nooit een rijbewijs ga halen terwijl ik wel kan rijden ben inmiddels ook wel 7 jaar ouder, wie weet maakt dat verschil haha.
Lang verhaal, maar iemand hier die ook ZO dramatisch was in het hele examen doen en toch een positieve ervaring heeft gehad uiteindelijk?
Heel veel succes, ik hoop dat het lukt! Ik had het niet zo erg als jou maar heb wel vaak nagedacht ook over dat ze gewoon een keer stiekem een examinator mee moesten laten rijden want ik kreeg zoveel stress ervan terwijl het dan bij rijles gewoon goed ging.
Ik had het niet zo erg maar wel dat uit zenuwen mijn knieën zo trilden dat ik amper gas kon geven en mn hand was zo nat van t zweet dat ik gleed over die pook Mijn bril was helemaal beslagen ook op een gegeven moment terwijl het ijskoud was. Moest serieus parkeren toen van mezelf om mn bril te poetsen (was wel geslaagd want ik loste alles veilig op)
Gisteren had ik motorrijles toen het 1 graad was en vanavond is er 100% kans op regen tijdens mijn les, ik heb wel goeie dagen uitgezocht En de lessen duren ook nog eens 2 uur
Geen ervaring met zo angstig bij het examen, maar wil even zeggen dat ik het wĂ©l heel dapper vind je dat je het weer oppakt! Ik heb ooit op mân 18e mân rijbewijs gehaald (hoe is mij ook een raadsel, ik was zĂł zenuwachtig en maakte veel fouten) maar heb daarna 7 jaar niet meer gereden omdat ik niet durfde. Toen weer rijlessen genomen bij een speciale rijangst-instructeur en dat was de beste beslissing. Het is zo bevrijdend om die angst te hebben overwonnen. Ik hoop dat je het haalt!
Heb je tijdens de lessen echt helemaal geen zenuwen?
Donderdag ga ik weer beginnen! Ik was na mijn aanmelding op de stapel beland dus ik belde net of er al wat meer duidelijkheid was over de startdatum. Omdat ik mijn theorie al heb heeft hij mij er toch nog tussen kunnen proppen. Zo fijn! Het voelt ook zo goed. Ga anderhalf uur per keer rijden, dus het zijn ook echt flinke lessen. Zin in!
Ik ben door een soort gelijke situatie gegaan, en heb gelukkig uiteindelijk wel mijn rijbewijs gehaald. Omdat ik graag wat anoniem wil zijn, zet ik dat liever niet in het openbaar. Als je er over wilt kletsen kan dat natuurlijk wel, stuur mij dan even een berichtje.
Oh ik ben echt helemaal zenuwachtig! Ben zo bang dat ik mezelf te pletter ga rijden. Echt stom want de instructeur zit gewoon naast me, maargoed. Denk dat ik ook vrij weinig nog weet van de lessen van 1,5 jaar terug. Zo spannend en dan moet ik ook nog eens in het donker
En ging het?
Redelijk! Ben gaan sturen, remmen en optrekken. Volgende keer ga ik schakelen! Was echt helemaal onwennig en zag een gigantische vrachtwagen zelfs over het hoofd. Maaroed, haha. Woensdag weer!
Haha oops! Je had wel al lessen gehad geloof ik he? Wel goed dat je nu weer even vanaf het begin alles op gaat pakken. Komt vast goed!
Ja een stuk of 13, vorig jaar zomer! We gaan het inderdaad langzaam opbouwen, echt weer vanaf het begin
Ik moet over twee weken afrijden en zit nu al helemaal in de stress
Ik heb vandaag mijn tussentijdse toets gehaald! Echt super fijn. Ik was zo zenuwachtig? Maar nu voel me zo kalm en weet ik wat ik kan verwachten van het examen.
Wat fijn! Scheelt enorm he.