Aaah succes!! 

ββββββββββββ-
Ik kwam dit topic toevallig tegen en heb eigenlijk ook een vraag; ik heb mijn automaat rijbewijs drie jaar geleden gehaald. Dit ging niet zonder slag of stoot ivm veel paniek. Dat is ook de reden geweest dat ik (eigenlijk tegen mβn wil in) over ben gestapt op automaat. Ik zag wel in dat het veeeel beter was want toen mocht ik ook relatief snel afrijden. Maar het punt was dat ik geen automaat tot mijn beschikking had en dus nu al ruim 3 jaar niet heb gereden. Ondertussen heb ik nog steeds veel paniek, maar kom ik op een punt dat ik wel een auto nodig heb en ook het financieel kan dragen. Dit zou wel een automaat worden. Nu lijkt het mij verstandig om eerst weer wat (faalangst) rijlessen te nemen gezien ik dus nog steeds heel bang ben, ik ruim 3 jaar niet heb gereden Γ¨n ik verhuisd ben naar een veeeel drukkere stad waar het rijden nog wat ingewikkelder is dan waar ik rijles heb gehad. Heeft iemand ervaring met (faalangst) rijles terwijl je al een rijbewijs hebt??

Kan hem er alleen vooruit inkrijgen, achteruit alleen als ik 10x voor en achteruit mag en fileparkeren probeer ik niet eens