Ah het lijkt me zo kut als je eerst een slechte instructeur had en dan alles moet on-leren.
Ja echt schandelijk. Zat ook een paar keer achterin bij een vrouw die al 8x was afgereden maar echt nog niks kon! (Bij andere rijschool uiteraard). Kijk ze was ook niet het helderste licht eerlijk gezegd maar dan juist hebben ze gewoon gebruik van haar gemaakt door haar geld at te troggelen. Want hoe zij reed, nou die laat je niet zo afrijden, 8x….
Succes!!! je kan het!!
Ik rij ook in een polo haha, ga 'm echt missen straks (ik weet al welke auto ik zelf ga rijden hierna, een twingo). Gefeliciteerd met je goede ttt!
Ik moet over 3 weken afrijden en ik ben zo zenuwachtig. Ik ben al weken bezig met welke auto ik wil kopen, waardoor mijn rijbewijs een enorme obstakel is geworden. Hopelijk lukt het in 1x of tenminste nog voor de kerst. Ben zo klaar met rijlessen.
Nou mijn TTT ging echt vreselijk hahahaha. Moest aan het einde bijna huilen. De rijles ervoor ging ook prima dus de stress was blijkbaar toch wel significant Wel mn vrijstelling binnen omdat die man zo’n medelijden met me had. Ergens in het midden zei hij al dat het goed was dat het de TTT is en niet het echte examen, en we gingen al zo vroeg terug naar het CBR dat ik de hele rit dacht dat hij het al opgegeven had met me (maar ik was gewoon vergeten dat het maar 35 minuten is). Het probleem was ook wederom dat ik te onrustig rijd en dan geen tijd heb om alles netjes te doen. Mijn instructeur was echt verbaasd dat ik zo’n negatieve uitslag had haha. Ik zag ook dat ik een mail heb met de uitslag van de toets maar ik durf m niet te openen :’)
Ben nu wel blij dat ik mn examen pas na de kerstvakantie heb, hopelijk kan ik dan echt ff ontspannen en heb ik een relaxt examen, dan haal ik m waarschijnlijk wel.
Ik heb toch de uitslag van de ttt bekeken en nu ben ik weer helemaal gedeprimeerd Hahaha. Wat negatief 🥲🥲 heb m’n spaardoel voor m’n hertentamen maar even groter gemaakt voor extra lessen. Gelukkig wordt m’n werk contract nog even verlengd zodat ik t kan betalen 🥲🥲🥲🥲
Hoi ik moet morgen afrijden om 8:00 en ik ben heel bang en ik had vandaag al migraine van de stress.
@Evert Ja ondertussen ben ik er al meer overheen en weet ik wat ik vanaf nu anders ga doen waarvan ik denk dat t wel gaat helpen haha: gewoon permanent langzamer rijden :’) Ik haast me te veel omdat ik niet “die irritante leerling in het verkeer wil zijn” maar ze gaan t er maar mee doen. Als mijn grootste probleem is dat ik alles te snel doen en dan geen tijd heb om netjes te rijden, dan ga ik mezelf wel gewoon dwingen standaard langzamer te rijden. Ik kan mezelf toch geen minder gestrest/gehaast persoon maken en zoals je zegt, normaliter rij ik wel gewoon goed dus met de kennis van vandaag lukt t hopelijk de volgende keer wel (al hoop ik wel dat we niet weer 35 minuten in 30km zones gaan rijden :’) )
@M0nan succes morgen!!
Nee ik heb nog nooit migraine gehad tijdens les. Maar ik heb wel vaker dat wanneer er iets spannends aan komt dat ik dan opeens migraine krijg. Hopelijk morgen niks!
Bedankt allebei! @Kurisu
Okkkk ik ben bij het cbr. 8u begint het. Nu snel stressplasje
Ik duim voor je!
Heel veel succes!!
Ik ben gezakt pffff
Wat kut!
Er is geen schaamte in zakken voor een CBR examen, ondertussen heb ik het idee dat het CBR wil dat iedereen minimaal 1 keer zakt :’)
Ja dat geloof ik ook wel. Alles ging fout. Ik was opeens super zenuwwachtig en het was vreselijk. Mijn rijles instructeur kwam me later halen dan ik dacht. Ik maakte alemaal rare schoonheidsfoutjes en t was gewoon helenaal kut. Naja goed volgende keer beter
Zenuwen kunnen ook echt slopend zijn tijdens zo’n examen, weet er helaas alles van. Je zou kunnen kijken naar een faalangsrexamen maar misschien nu je precies hebt meegemaakt hoe alles in zijn gang gaat dat je de volgende keer iets minder zenuwachtig bent
Ahh ja het is helemaal kut. Het sloeg gewoon nergens op wat ik allemaal deed. Gewoon allemaal stomme dingen die ik nooit doe. Maar goed, nu nog even wat extra lessen en wat meer oefenen en dan binnenkort maar weer. Misschien wel faalangst ja.
Ik had gisteren hetzelfde op m’n TTT, ik voel echt met je mee
Ahhh wat jammer. Maar ja ik zie het maar zo, het komt wel weer goed. We pakken het gewoon weer op