Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik zit er doorheen en durf 't nog niet aan 'm omgeving “op te biechten”. Wil het wel even ergens kwijt. Ik ben al tijden bezig voor m’n motorexamen, laatst gezakt en binnenkort is m’n her.
De les voor m’n examen ging niet goed (bleek achteraf corona te hebben) en heeft m’n instructeur echt tegen me staan schreeuwen. Tijdens de les en daarna. En toen dus gezakt. Sinds die keer ben ik steeds zo zenuwachtig voor de les. Begint al dagen van te voren, voel druk op m’n borst en slaap slecht. Ik weet dat dit en zijn gedrag niet normaal is, maar ik moet nog maar even en het is bij een rijschool waarin hij de eigenaar en instructeur is
Dus ook niemand bij wie ik 't kan melden. En naar een andere rijschool vind ik ook onhandig, want ik hoef nog maar 2,5 week. Zijn gedrag wordt er ook niet beter op, wel wat minder maar hij bouwt absoluut niet aan m’n zelfvertrouwen. Elke les is er steeds ook wel wat anders wat hij niet goed vindt. Nu heb ik ineens een verkeerde zithouding en gebruik ik soms de verkeerde versnelling. Gast, hoezo zie je dit nu ineens pas… Ik vind 't dubieus. Daarnaast ben ik bijna al m’n motivatie kwijt en kan 't mij gestolen worden of ik nog slaag of niet. Heb vannacht zo weinig geslapen dat ik me heb ziek gemeld, succes er mee
Pff nog even doorbijten en wat motorfilmpjes kijken voor m’n motivatie.
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee wil. Gewoon even van me afschrijven denk ik 

Echt jammer, was wel aan hem gehecht geraakt. En heb vooral geen zin om weer aan een nieuw iemand en een nieuwe auto te moeten wennen, kost me waarschijnlijk weer een paar lessen extra om die omschakeling te maken. Zit al zo niet op mijn gemak in die auto en bij een vreemd iemand al helemaal niet.