Het viel heel erg mee! Mijn instructeur zei al dat hij verwachtte dat ik het niet verleerd was, maar dat was ook zo. Heb ook gelijk al weer een stukje op de snelweg gereden en bijzondere verrichtingen gedaan en dat was eigenlijk best leuk
Mijn rijinstructeur gaat weg Echt jammer, was wel aan hem gehecht geraakt. En heb vooral geen zin om weer aan een nieuw iemand en een nieuwe auto te moeten wennen, kost me waarschijnlijk weer een paar lessen extra om die omschakeling te maken. Zit al zo niet op mijn gemak in die auto en bij een vreemd iemand al helemaal niet.
Ik ga morgen weer beginnen. In de afgelopen 3 jaar iets van 17 lessen gehad maar nooit echt verder iets geleerd buiten schakelen om. Ik hoop hem eind juni te kunnen halen omdat mijn theorie verloopt, dus ik ben benieuwd.
Nou het ging wel goed! Hij raad 30 lessen aan en gaat er vanuit dat het voor 30 juni wel moet gaan lukken. Ik hoop het zo!
Spannend! Kan dat zo snel bij jou? Mijn instructeur vertelde laatst dat het ruim 3 maanden duurt voor je aan de beurt bent nadat je een examen aanvraagt.
Heerlijk dat je dat zelfvertrouwen hebt, lekker vasthouden.
Succes!
Wow wat slim haha!
Ik heb morgen rijexamen. Om 07:15 haalt ‘ie me op en om 08:00 is het zover… Zouden jullie je rijinstructeur mee laten rijden? Ik twijfel nog.
Succes voor iedereen die ‘m deze week ook heeft trouwens!
Volgens mij mag je rij instructeur nog niet mee, maar ik zou het wel doen. Niet dat die kan helpen ofzo maar voor mij is de instructeur zijn aanwezigheid zo’n constante factor dat het toch wel comfortabel voelt. En dan kan die mooi met de examinator kletsen en is het niet ongemakkelijk stil omdat ik te gestrest ben om te praten haha
Spannend, heel veel succes! Als het kan zou ik hem zeker mee laten rijden, dan kan hij inderdaad met de examinator kletsen en is de sfeer iets meer ontspannen. Ik kreeg daarnaast ook een knietje in mijn rug toen ik bijna een fietser over het hoofd zag, ook handig! Verder gaat je instructeur na het examen ook nog even een gesprekje aan met de examinator voordat je de uitslag krijgt. Wellicht dat hij een kleine fout dan ook nog wel goed kan praten.
Bedankt iedereen! En makkelijk dat het dus geen keuze is, haha. Ik laat jullie weten hoe het ging.
Ik moet 20 juni afrijden en vanaf 1 april moet ik dus even 30 lessen gaan knallen. Ik hoop zo dat het gaat lukken want op 29 juni verloopt mijn theorie
Succes iedereen die deze week moet!
Ik heb het gehaald! Ik vond het zo spannend. Echt een last van m’n schouders, haha.
Oeh succes! Op zich wel weer prettig dat je er dan echt even inzit zegmaar.
GEFELICITEERD!!!
Ik ben nu ruim een halfjaar bezig met rijlessen en ik vind het zo vreselijk. Ik vind het elke rijles enger worden en heb het idee dat ik nul controle over de auto heb. Ik heb autorijden ook nooit leuk gevonden en mijn enige motivatie om mijn rijbewijs te halen is omdat het toch wel handig is met verhuizen en vakanties.
Het ging in het begin heel slecht, daarna een tijdje wat beter en nu ging mijn laatste rijles heel slecht en kijk ik ontzettend op tegen de volgende rijles. Ik ga dan ook maar proberen te overleggen met mijn instructeur of een pauze of een andere instructeur misschien een goede optie is.
Ik heb een paar weken geleden wel mijn theorie gehaald maar zodra ik in de auto zit vergeet ik dat allemaal meteen. Ik heb ook spijt dat dat ik meteen een groot pakket bij een grote rijschool heb gekocht en daar dus eigenlijk nog aan vast zit tot ik een praktijkexamen heb gedaan. Mijn vriend en vriendinnen hebben ook al allemaal 10+ hun rijbewijs dus ik heb niet het idee dat zij mijn frustraties en angsten goed begrijpen. Ik voel me vaak ook zo gefaald dat zoveel 18-jarigen dit kunnen en ik niet? Ik weet dat heel veel mensen autorijden spannend en eng vinden maar ik vind het toch erg lastig om het ter sprake te brengen.
Gewoon meteen aangeven! Bij mij vroegen ze zelfs of ik gewend was om in benzine of diesel te lessen, dus ik denk dat ze daar absoluut rekening mee houden hoor. Komt goed! Ik vond het weinig verschillen behalve de hellingproef is echt anders. En gewoon net iets langer je koppeling inhouden bij het vertrekken, maar that’s it!
He dat is een rotgevoel. Ik herken het 100%. Je kan me altijd PM’en als je ervaring wil uitwisselen.
Ja daar ben ik ook blij mee! Hopelijk werkt dat echt in zn voordeel.
Gefeliciteerd!!
Wat supergoed!
Edit: Welke bijzondere verrichtingen moest je doen? Ik achteruit inparkeren en 20 meter achteruit rijden.