Rijlessen

Wat leuk dat je dat onthouden hebt! Mijn dochter reageerde heel blij en zei dat ze trots op me was :relaxed:

6 likes

Oehh, spannend!

@ZusjevanJoost super, gefeliciteeerd!!

3 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Zo leuk, gefeliciteerd!

Ik vind jou zo lief en attent altijd :smiling_face_with_three_hearts:
@ZusjevanJoost gefeliciteerd! Snel samen met je dochter door de drive :partying_face:

Jaaa! Dank je wel :hugs:

Poh ik ben net gezakt. Mijn privé situatie speelde hier een grote rol bij en ik stond stijf van de zenuwen. Heb nog nooit zó slecht gereden man man man, terwijl met lessen loopt alles altijd helemaal gesmeerd. Mijn instructeur adviseert me om een faalangst examen aan te vragen. Wie van jullie heeft wel eens via een faalangst examen afgereden?

1 like

Van harte!!!

Ik ben morgen aan de beurt, super spannend!! Was echt doodzenuwachtig voor m’n tussentijdse toets, maar heb m’n zenuwen nu redelijk onder controle en ben blij als het morgen achter de rug is; geslaagd of niet haha.

1 like

Ah wat goed! Mocht je dan zo vaak stoppen als je wilde? En stelde de examinator je op een fijne manier op je gemak? Mijn examinator zei net hele tijd ‘‘bewaar je rust’’ ja gast dat weet ik verdomme ook wel :joy:.

Ik vind rijlessen dus ontzettend leuk en kijk er altijd naar uit en zou met 2 vingers in mijn neus naar Maastricht rijden maar zodra er praktijkexamen is neemt inderdaad een of andere duivelse kracht mijn zenuwen helemaal over en sta ik helemaal te shaken. Zó kut

3 likes

Dit geeft mij hoop haha. Het is gewoon zó kut als je het allemaal wel kan maar zodra er een vreemde naast je zit, je helemaal blokkeert. Nouja, on to the next one, ga gelijk zo wel even mijn rijschool bellen om een nieuwe datum in te plannen.

3 likes

Dat lijkt mij zo fijn! Toen ik een faalangst opperde bij mijn vorige rijschool wuifde ze dat allemaal weg en gaven ze aan dat hun leerlingen er eigenlijk alleen maar zenuwachtiger van werden? Maar dat is dus helemaal niet zo als ik het lees.

@Trenchcoat Wat kut! Hopelijk 3 maal scheepsrecht de volgende keer!

3 likes

ik hoop alleen niet dat de wachtrijen zo lang zijn anders komt mijn theorie weer in gevaar. Echt, mijnhemel alles duurt zo lang bij CBR, traag zaad.

1 like

Ik heb ook een faalangst examen gedaan (geen normale dus kan het verder niet vergelijken) maar ik vond het heel fijn. Examinator vroeg eerst of hij juist z’n mond moest houden of lekker veel vragen moest stellen, liever dat laatste dus dat deed hij. Was oprecht gezellig haha. En inderdaad, je mag de auto aan de kant zetten als het niet meer gaat met je zenuwen en dat idee vond ik vooral erg fijn! Dus kan het zeker aanraden

1 like

Wat leuk, is het je 1e keer? Ik ga voor je duimen, veel succes morgen!

1 like

Ja! Terwijl het sowieso in zuid holland een hele bekende (van b.uuren) is! Maar ik snap niet dat er zoveel amimo voor is :face_vomiting:

@Trenchcoat Ah nee, dat is echt heel kut. Hopelijk valt het allemaal mee

1 like

Heb ook het gevoel dat ‘‘gewone’’ examinatoren echt totaal niet weten hoe ze met zenuwachtige leerlingen om moeten gaan? Bij de eerste keer afrijden zei de examinator ‘‘zenuwen laten we bij het CBR’’. No shit sherlock.

Ja als het zo eens zou werken :sweat_smile:
Maar ik denk ook dat ze een stuk empatischer zijn, en ze krijgen natuurlijk ook training om je op je gemak te stellen etc.

2 likes

Dankjewel, super lief! Ja, het is de eerste keer morgen. Heb gelukkig al wel een tussentijdse gehad en die ook gehaald (echt maar net), dus ik hoef gelukkig geen bijzondere verrichtingen te doen. Voor m’n tussentijdse was ik echt mega zenuwachtig, al dagen van tevoren kon ik niks eten en stond ik kotsend op, maar nu heb ik eigenlijk best wel vertrouwen in mezelf! Heeft echt super lang geduurd voordat ik een beetje vertrouwen in mezelf kreeg met rijden.

Ben wel echt meeeeega blij als ik van het lessen af ben, man o man wat heb ik er een hekel aan

5 likes

Succes morgen!

Ik kan pas 12 mei weer afrijden, what a joke :joy:

1 like

Succes!!

1 like