Mijn broertje heeft ook automaat, hij wilde snel en gemakkelijker zijn rijbewijs halen en heeft toch enkel interesse in autos met automaat. Ik snap ook niet waarom ik heb geschakeld, met zooooveeeel lessen en zoveel stress, maar heb t idee dat vroeger minder aanbod was in lessen. Gelukkig nu wel meer! Gewoon doen dus!
Oja heb een vriendin die ook net als jij steeds beetje pech had, nerveus etc, die rijdt nu vrolijk 4 u per dag in een automaat!
Ik heb ook alleen automaat en snap echt niet waarom een schakelbak zo veel gebruikt wordt, het is heerlijk! En weet je, je kan altijd over een paar jaar met ervaring, wanneer je gewoon chill in je eigen auto jezelf keer op keer weer bewijst dat je prima kan rijden, daarna kan je altijd nog zoiets hebben van ok nu is het tijd voor schakel.
Ik heb mijn automaatles gehad! Het ging zooooo goed omg.
Ah wat fijn!
Ik post niet meer zoveel hier, maar na jullie lieve gelukwensen de vorige keer, moet ik toch even delen dat ik vorige week tegen alle verwachtingen in geslaagd ben!! Vanavond mān eerste solo-ritje maken
Gefeliciteerd!!
Jaaa super, gefeliciteerd!
Vandaag was mijn laatste rijles in een golf en vanaf volgende week gaat het een luxe mercedes worden. Ik vind het helemaal prima zo hahaha
Fijnnn! Gaat het goed?
Ja het gaat prima! 14 sept is de grote dag, dus ik ga van het beste uit! Het is een hele leuke man die eigenlijk een beetje hetzelfde les geeft zoals die Quincy van theorietoppere, dus dat is een pluspunt.
Ik merk wel dat als ik aan het examen denk ik direct ānegatieveā gevoelens krijg en direct denk dat ik weer ga zakken. Maar dat moet ik echt even wegstoppen, want zo manifesteer ik alleen maar het slechte hahaha
Wat mij heel erg hielp was dat mij de avond voor het examen gevraagd werd: als er nu iets gebeurd met me, kun je me dan veilig thuisbrengen?
Ja, natuurlijk kon ik dat. Ik kon immers prima rijden. En zo stapte ik het examen in: ik ga deze man veilig thuisbrengen. Dus niks hoefde perfect, alleen veilig. 5 keer steken bij het draaien in 3 steken? Boeien, was veilig.
Mijn examen komt ook heel dichtbij. Zit nu al een tijdje te kijken naar het aanbod tweedehands autoās, maar jeeeezus wat een geld. Mijn vader ook doodleuk āik kocht gewoon een auto van 500 euro en dat was een prima auto waar ik nog jaren mee kon rijdenā. Nu krijg je daar een tweedehands set banden voor, droom de rest er wel bij.
Misschien is tweedehands lease iets voor je? Dat doe ik in ieder geval en vind het heel fijn.
1 juni mag ik weer voor de 4e x op. Hopelijk slaag ik dit keer want mijn theorie verloopt in augustus. Die had ik ook pas na de 3e x gehaald. Ik heb zoveel bad luck als het om het halen van mijn rijbewijs gaat.
Het heeft mij al zoveel geld en tijd gekost, ik ben er echt klaar mee
Heel veel succes!
Rijbewijs gehaald. Ik had dit keer een faalangstexamen en dit vond ik echt zo fijn. Was zó zenuwachtig, als ik het deze keer niet zou halen moest ik ook mijn theorie opnieuw doen. Sta nog steeds te trillen
Jaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Ja wat goed, van harte gefeliciteerd!!!
Iemand hier die bezig is voor het motorrijbewijs? Ik ben benieuwd naar ervaringen daarmee. Inmiddels heb ik 5 lessen gehad en mān eerste examen is over 5 weken al. Het examen op de weg staat voor eind juli. Met al die motorrijders op de weg vandaag wordt ik zó ongeduldig!