Rijlessen

Omg ik heb hem gehaaaaald! Gister had ik nog een mental breakdown want ik zag het gewoon echt niet gebeuren en vanmorgen leek het niet door te gaan ivm de sneeuw. Maar het is allemaal goedgekomen!! Ik had echt hagel, regen, laag staande zon en sneeuw tijdens het examen dus dat was wel spannend, maar de examinator was zo’n lieve vrouw. Soms vergat ik ook gewoon dat ik aan het afrijden was :joy: Wat een opluchting, 4 maal is scheepsrecht :dancer:

@Nysmn komt goed, succes!

51 likes

Gefeliciteerd! :red_car:

2 likes

omg echt end of an era dat je dan niet meer in dit topic post, dat had ik ook toen @safkina haar rijbewijs haalde haha, gefeliciteerd

5 likes

Gefeliciteerd!!

2 likes

Yeeeeeyyyy!! Wie slaagt er nou met zulke weersomstandigheden! Hahah goed gedaan :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Dankjulliewel allemaal! Ben zooo blij haha. Mijn eerste post hier was in juli 2019 zag ik net :scream: @ezw het voelt ook heel gek om het nu afgesloten te hebben ofzo! Dit was echt de place to be de afgelopen jaren. Maar mijn god wat heeft dit een hoop doorzettingsvermogen en tranen gekost zeg.

8 likes

hahaha wow ik heb hem al 5,5 jaar inmiddels

ik kan me ook niet herinneren dat ik super actief was hier en dit was ook mijn enige post in dit topic??? @ezw

6 likes

Aaah zoo fijn! Gefeliciteerd

2 likes

oja sorry deze post is gewoon blijven hangen om een of andere reden en blijkbaar heb ik er in mijn hoofd een hele saga van gemaakt lol

8 likes

Jaaaaa van harte gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Toen was het toch nog EGF?

Ik neem de plaats wel over met mijn lessen in Engeland of zouden jullie dat irritant vinden misschien? Kan ik ook wel begrijpen!!

1 like

Nee joh lekker posten! Lijkt mij ook heel spannend.
Ik moet zelf ook nog heel veel lessen en wil niet als enige achterblijven hier hahah.

2 likes

Nee, ik vind het juist fijn om te lezen!
Ik merk in rl dat mensen toch wel heel erg opscheppen over hun rijles-avontuur.
Als mijn rijles kut ging dan lees ik hier of op reddit en dan voel ik me even wat minder stom :’)

2 likes

Mijn rijles ging zo ruk. Echt een weggegooide rijles. Heb er wel wat van geleerd maar het ging verder zo niet goed.
Was totaal niet gefocussed vergat alles. En ik ben ook veel te lomp ik loop maar te roeren met die poke haha.
Ulg het kwam ook door die kut sneeuw en dat mn ochtend super hectisch was. Het irritante is ik weet precies hoe alles moet. Maar op een of andere manier klikt het soms niet. En ik weet niet waar het aan ligt.

2 likes

Jaaa omg. Je weet precies wat je moet doen maar soms zit je echt met kortsluiting achter dat stuur. Hoeveel lessen heb je nu gehad? Ik iets van 10 en begin nu pas een beetje zonder nadenken te schakelen. Maar dan moet je ineens weer gaan spiegelen en sturen ze je naar drukke kutpunten en dan gaat het weer mis.

Soms geeft mijn instructrice me een instructie en dan hoor ik het wel maar duurt het een halve minuut voordat ik het registreer en dan zijn we dat punt natuurlijk al voorbij. Echt rijlesbrein.

1 like

Dit was nu mijn 6e ofzo 4 en 5 gingen top kreeg ook echt wat zelf vertrouwen. Maar nu was ik het ineens kwijt haha. Zo irri. Dat van dat niet doorhebben wat zij zegt heb ik ook. Of ze zegt straks naar rechts en ik ga METEEN naar rechts haha.

1 like

Jaa i know haha. Ben niet gewend dat iets niet meteen lukt. En mn instructeur geeft ook aan dat ik sws veel lessen nodig ga hebben. Op een of andere manier voel ik daar een nog grotere druk door.

1 like

Gewoon het oefenen al gaat het ruk is alsnog oefenen en ervaring opdoen. Zou alleen fijner zijn als het wat goedkoper was.

3 likes

Ik had vandaag een half uurtje les in een automaat (en daarna weer in een schakelauto om iemand op te halen) en hij zag gelijk dat het zoveel beter ging. Ook rotondes waren ineens relax. Ik ga er nu even over nadenken wat ik wil, alleen de automaat doet wel iemand anders, dus vind het wel jammer om van instructeur te moeten veranderen.

2 likes