Ja ik probeer ook te bedenken wat er mis kan gaan, misschien dat je te weinig materiaal afneemt/opvangt ofzo? Maar dan zal je dat te horen krijgen als het te weinig is om te kunnen analyseren neem ik aan
Ik heb dat ook, maar als @Druppels het zegt⦠Ik heb nu maar een zelfafnameset besteld. Met je DigiD bij de hand is dat zo gepiept.
Na aanleiding van jouw bericht heb ik net een zelftest aangevraagd. Had de brief in juni al gekregen en ben voorstander van de bevolkingsonderzoeken. Maar vond het zelf toch spannend en stelde het steeds uit om een afspraak te maken.
Ik heb mijn tweede brief alweer een paar weken binnen, is er nog niet van gekomen. Maar ben tussendoor geweest voor een uitstrijkje, omdat ik bij de 1e HPV had en toen opeens bloedverlies tijdens de seks. En die was goed. Dus ik hoop dat het nu ook nog goed is en ik gewoon weer een oproepje krijg over 5 jaar!
Hahaha woon je in een dorp waar nu vlakbij een groot meerdaags festival gaande is?
Ik wel beter dus dat ik thuistest heb gevraagd hahahah
Net de thuistest binnen en heb het maar meteen gedaan. Viel lichamelijk gezien echt 100 % mee, stelde weinig voor vond ik. Mentaal was het een ander verhaal, raakte halverwege in paniek, toch af kunnrn maken gelukkig, maar paniek werd erger. Dus nu lig ik al een half uur in bed bij te komen
Je hebt het gedaan!
Deze stap kan je in ieder geval van je lijst afstrepen
Je mag trots op jezelf zijn!
Ik ga zo naar de huisarts voor een uitstrijkje. Twee weken geleden 30 geworden en maar gelijk gepland. Heb er ook weinig over gelezen verder, wilde mezelf niet te bang maken, maar begin nu wel een kleiiiin beetje zenuwachtig te worden
Het valt echt reuze mee! Succes straks
Kan iemand mij vertellen of je dit bij je eigen huisarts laat doen of een aangesloten groep huisartsen?
Ik ken mijn huisarts zo slecht dat ik het nog liever bij een compleet onbekende laat doen voor wie het lopende band werk is (liever ook geen thuistest)
Ik heb het bij mijn eigen huisarts laten doen.
Bij ons doet de assistente het en heb altijd het idee dat het voor haar best wel lopende band werk is, ze doet het iig vaak (heb inmiddels al 3 of 4 uitstrijkjes gehad naast de standaard oproep ivm tussentijds bloedverlies etc in het verleden).
Wat goed trouwens om in dit topic te lezen dat zoveel van jullie nu toch de stap zetten!
@Seaside ik liet het ook bij mijn eigen huisarts doen
En okeee net gehad, het viel heel erg mee. Het is binnen 1 minuut klaar en seks doet soms nog meer pijn.
Bij je eigen huisarts. Maar meestal doet de assistente het, bij mij wel in ieder geval, die doet het wel vaker. Ik vond dat eigenlijk ook wel chill juist omdat ik haar niet ken verder.
Ik ben vorige week maandag bij de huisarts geweest en heb nu 1,5 week later nog niks gehoord. Ben benieuwd
Als iemand de brief kwijt is, hier kun je gewoon met digid inloggen en een thuistest aanvragen! Tip
De thuistest ligt bij mij thuis nu stof te vergaren, ik moet er echt mee aan de slag.
Doen, het viel mij echt heel erg mee. Vond het voordeel van thuis dat ik rustiger was en daardoor ook me beter kon āontspannenā. Het is met 10 minuten gedaan. (En ik vind het inbrengen van een tampon echt heel lastig.)
Duurde bij mij 4 weken!