weet een van jullie mederotterdammers of de grote susan bijl-tas groot en stevig is om een laptop te vervoeren?
Ja echt makkelijk, er past suuuuper veel in. Ik vind het alleen niet zo handig, door het model van de tas kun je hem niet echt lekker ârechtopâ vervoeren zoals bijv in een tote bag. Hij gaat eigenlijk automatisch plat op de bodem liggen en dan kun je de tas weer niet comfortabel over je schouder dragen want dan prikt die laptop dus telkens in je ribben
Je kan ze gewoon wassen!
Ik heb mijn donkere bumbag wel in de wasmachine gegooid, kwam er iets minder stevig uit, maar niet storend
Ik denk dat het wel kan. Misschien voor de zekerheid in een kussensloop wassen?
Wat vinden jullie leuke plekken om uit te gaan in Rotterdam?
Ik ging voor Corona eigenlijk niet zo vaak, maar wil vanavond ergens heen maar dus geen idee wat leuk is. Zit nu te denken aan Annabel.
Ik heb mijn bumbags gewassen op 30 graden en zijn er prima uitgekomen.
Mijn favoriete snackkar is gesignaleerd in de stad: oliebollen! Vier maanden van het jaar die vette dingen kunnen eten; ik ben blij!
Ik zoek een leuke plek om te brunchen/lunchen dit weekend, maar ben echt even inspiratieloos. Iemand leuke tips waar je recent nog bent geweest?
Backyard
Arzu
Teds
By jarmusch
Statencafe!
bij Arzu zijn ze wappies gebleken toch?
Ja, Arzu boycot ik voorlopig. Wel balen want heb nog vier volle spaarkaarten voor gratis foodbars
Mja, als je die gratis foodbars gaat halen met de spaarkaarten kost het ze toch alleen maar geld?
Brunch bar Rotterdam!
The Brunchclub of Mr. Onno
Op best veel plekken in Rotterdam niet inderdaad. Tot nu toe is er alleen bij de Witte Aap naar gevraagd bij mij.
Oh en de McDonaldâs dan
Bij mij vandaag bij Lof der Zoetheid wel.