Bij mij bij meerdere zaken wel: Marseille, Bazar, Kite. Wel een verschillend level van controleren. Bazar keek alleen, Kite scande alleen, Marseille deed zowel scannen als ID controleren
Bij backyard ooo niets, gewoon binnen lopen en gaan zitten. Niemand die vroeg naar een code, of zelfs of dat je klachten vrij wasâŠ
Vorige week bij Lof der Zoetheid geweest en ze hadden zoân lekkere pompoensoep. Denk er nog steeds aan Wist ook niet dat je er zo goed kon lunchen, heb er voorheen alleen taartjes gehaald. Ayla vond ik ook erg meevallen afgelopen week, wilde even snel wat eten vlakbij CS en was best nice.
Is Mr Onno iets anders dan Mr NonNo?
Ik weet niet of er mensen op zoek zijn naar een woning maar in mijn complex staat er een appartement te huur. Het is alleen geen Rotterdam maar wel echt mega dichtbij Kralingse zoom.
Ik bedoelde mr. Nonno!
Had bagels en beans het groots aangekondigd om niet te controleren?
Hoe is de Corona controle bij Pierre? En zijn in Rotterdam nog terrassen open?
Ja, ze hadden een post geplaatst met âiedereen is welkomâ. Dus geen verrassing.
zou je mij een pb willen sturen?
Weet ik ook weer waar ik niet moet zijn.
Bij de Kade werd je code gescand.
Was net bij Sijf en stond al klaar met mân code, maar konden gewoon gaan zitten zonder controle.
Ik vind het eigenlijk niet zo prettig als we gaan vragen waar je nog binnen kan komen zonder geldige code. Want dat is je vraag toch?
Er zijn in ieder geval nog genoeg terrassen open in Rotterdam, en ik vermoed dat die dit jaar ook langer open blijven.
Nou dat is niet perse mijn vraag hoor, ik wil op een terras zitten en hoop dat dat gewoon kan daar. Ik ben zelf gewoon gevaccineerd hoor dus
Mijn lunch partners dus niet. Ik ben alleen bang dat straks ineens alle terrassen weg zijn of dat je niet mag zitten onder van die overdekte dingen dus rustig maar
Namaste by Jordy! Super lekker en gezellig
Je zegt dat dat je vraag niet was, maar je zegt ook dat je lunchpartners niet gevaccineerd zijn en je een plek wilt hebben om te zitten dus ja, dat was je vraag eigenlijk wel.
Ja buiten ja, kan me best voorstellen dat restaurants geen mensen zonder qr willen onder hun overkapping. Als dat het geval is word het een frietje halen want ik wil helemaal niks te maken hebben met restaurants waar wappies binnen mogen
Zou je mij ook een PB willen sturen?
Ik wil mijn wenkbrauwen eens goed laten doen. Heeft iemand een tip? Mag in oost, noord of centrum zijn. Ik werk in Capelle dus dat is ook een optie.