Soap bij de meent
Thanks haha! Ja tis ook niet mijn eerste keuze met kou en regen maarja familie wil niet gevaccineerd worden dus wat doe je er aan😂
May Beautyconcept, zij doet het echt mooi! Zit bij het student hotel in de buurt
De terrassen zijn sws zonder Coronapas, als je wil plassen binnen weer wel. Dus eventueel een idee om dat je ongevaccineerde/ongeteste familieleden niet te veel drinken haha
Gister bij de witte aap moest je ook je code scannen als je op het terras wilde zitten. Dus zou daar wel ff rekening mee houden dat sommige zaken daar dus ook een code voor willen zien.
Ja ik heb wel begrepen dat er zaken zijn die het doen ivm naar toilet gaan! Anders kun je bij de WC gaan zitten en controleren
Thanks! Ja dat word lastig dan moeten ze maar bij de Hema of Bijenkorf gaan ofzo
Dit is precies waarom ik deze vragen hier stelde Thanks! Kan me best voorstellen dat sommigen horeca ook op het terras qr wilt zien
Zijn er hier mensen die het leuk vinden om samen te boulderen? Ik ga nu af en toe maar ik wil vaker gaan. Ik ga altijd naar die in noord!
Weet iemand of je bij Kaapse Maria lekker kan eten (incl vega opties)? Ga borrelen/eten met bierliefhebbers waaronder. Maar kan daarvan de kaart niet zien op hun site.
Vond Reijngoud of Boudewijn voor de bierliefhebbers ook wel een goede, maar daar hebben ze niet heel veel vega keuze… Of als iemand een andere houden tip heeft, let me know!
Geen idee over Kaapse Maria (vond hun locatie in de oude Fenix Food Factory wel altijd leuk!) maar Rotown/Bar3 heeft lekkere vegan frituursnacks vind ik! En Boudewijn heeft overigens hele chille vegetarische bitterballen die ik nooit elders heb gegeten. Maar als dat het enige is op de kaart is dat ook niet ideaal.
Het menu staat op hun instagram bij de stories highlights.
Oh hier ga ik dit weekend eten! Zo benieuwd, de foto’s van hun eten zien er echt goed uit
ja william’s canteen is echt top!!! echt hele goeie cocktails ook & mega lief personeel
Heee een Rotterdam topic ik woon hier nu een jaar ongeveer, iets langer. Mijn favoriete dingen zijn tot nu toe de Bospoldervos en die paaltjestentoonstelling vlakbij Juffrouw van Zanten
Ja en ze hebben ook super lekkere alcoholvrije cocktails, was ik erg blij mee!
Verder hoop ik wel dat ze hun menu nog iets zullen uitbreiden.
Waar haal je de lekkerste vega saté?
Voor de mensen die eerder naar De Grote Schijn zijn geweest: was het het geld waard?
En voor de mensen die de omgeving Kralingen beter kennen ; bij welke halte kun je het beste uitstappen met de metro of tram als je naar de Grote Schijn gaat?
Op de website staat kralingse zoom of gerdesiaweg maar voor m’n gevoel ligt dat vet ver uit elkaar en kan het niet anders dan dat je vanaf 1 van de 2 vet ver moet lopen om er te komen. Maar ik kom vrijwel nooit bij het kralingse bos dus geen idee.