Volgens mij ligt de entree precies tussen die twee haltes in. ‘Vet ver’ lopen kan het sowieso niet zijn, ik woon niet in Kralingen maar ga vaak genoeg lopend die kant op. Kost me max. 20 minuten.
@kleinmaargroot thanks!
@Sax haha ja ik kom vrijwel nooit in Kralingen dus voor m’n gevoel ligt het best ver uit elkaar omdat Voorschoterlaan er ook nog tussen zit met de metro.
Maar ik ga vrijdag, ben heel benieuwd!
Veel plezier! En laat even weten hoe het was.
Tussen Kralingse zoom en gerdesiaweg is de metro halte voorschoterlaan. Die is sowieso het dichts bij de Kralingse plas maar ik weet niet waar de ingang zit van het evenement dus je zou even google maps kunnen checken
Wat zijn jullie favoriete kringloop winkels in Rotterdam?
Was vandaag gaan ontbijten bij Juffrouw van Zanten in Kralingen. Vond het wel okay. Alleen jammer dat ze geen Corona pas check uitvoeren ook al vroegen meerdere klanten erom.
Douglas op de koperwiek en dan bij Denise
Ik vond het heel tof gisteren, heel leuk om een keer gezien te hebben. Voelde een beetje alsof ik door de Droomvlucht uit de Efteling liep.
Wel lastig om te zeggen of ik het het geld waard vond. Ik had de kaartjes ‘gekocht’ omdat ik nog een voucher had van ticketmaster die op moest die ik hiervoor heb gebruikt. Maar vind het wel echt aan de dure kant anders.
Heijkoop op de nieuwe binnenweg. Vriendelijke mensen en eerlijke bedragen. Ze maken zelfs af en toe mijn ringen schoon wanneer ik andere spullen ophaal/breng
Wie waren er bij de woonopstand? Heb me echt weer verbaasd over de politie tjongejonge. En geërgerd zojuist aan de reacties onder een filmpje op Dumpert.
Ik ben er geweest! Ja die reacties op Dumpert en twitter zijn echt weer om te huilen ja…
Ugh ja erger me kapot. Ook die nieuwsberichten “politie heeft ingegrepen”. Uh ze hadden er beter van kunnen maken “politie omsingelde een groep demonstranten voor no fckng reason”.
Dat is volgens mij niet waar, ik heb het van boven allemaal gezien en die specifieke groep demonstranten was echt niet ok. Vind het ook heel dubieus dat die organisator zich daarmee zo ging sympathiseren met z’n megafoon dat de protestmars op een gegeven moment niet meer ging over huizen maar over het steunen/beschermen van krakerhooligans die geruime tijd voor het fout ging al rondliepen met dichtgetrokken capuchons, hoog opgetrokken sjaals en mondkapjes om onherkenbaar te zijn.
Ik liep er naast toen die groep omsingeld werd. Ze deden niks. Hoorde zo’n agent aanwijzingen geven dat ze (agenten) voor dat spanddoek moesten gaan staan. Die antifa hadden inderdaad mondkapjes ed op maar dat geeft geen reden om ze te omsingelen toch?
Sowieso debiel dat we Erasmusbrug opgingen en er al allemaal agenten met wapenstokken klaarstonden. En zo veel undercovers.
Snapte echt niet wat ze wilden, maar ben juist blij dat de rest sympathie had en bleef wachten tot zij ook verder mochten. Zijn ze alsnog met een tram meegenomen hoorde ik later.
(Ik vind krakers geen hooligans trouwens, weet niet waarom je dat moet zeggen in dit geval)
Haha ja doeeeei
Ik zei dat omdat ik ze nogal vond lijken op hooligans, zoals ze de brug op kwamen al helemaal onherkenbaar gekleed. Bedoelde daar niet mee dat ik krakers in z’n algemeenheid hooligans vind.
Zou er iemand op 30 oktober naar vrije volk festival willen?
Ik kan gratis kaartjes krijgen omdat ik in de buurt woon maar ik hoef zelf niet
Het lijkt erop dat je naast de tickets alleen de flyer nodig hebt die vandaag in de brievenbus zat (eerder moest je nog wel eens je ID meenemen oid)
Ik misschien! Als er iemand is die zeker weten gaat dan mag die ze natuurlijk.
Ik ben op zoek naar een goede (luxe) kapper voor een vriendin die balayage wil (in zwart haar). Ze heeft nog nooit jaar haar geverfd, en ik heb er ook geen ervaring mee. Ik gok dat ze ook moet blonderen, dus zijn echt op zoek naar een goede fijne kapper. Ik had ooit hier een tip gezien maar kan het niet terugvinden.
Ze hoeven pas 29 oktober “geclaimd” te zijn dus we hebben nog even laat maar weten als je het zeker weet (of iemand anders die ze sowieso wilt dus)!