Rotterdammerts unite

Sjenkels en vragen naar Bianca!

2 likes

Ik ben zelf heel tevreden over de kleuring bij Evie Style, maar heb ook mooie resultaten gezien bij Floating Hair. Hebben wel maar beperkt plek door drukte. Ik was vanmiddag ook weer aan het puzzelen, zo’n gedoe altijd.

1 like

Ik ga even een burgerlijk oproepje doen :tipping_hand_woman:t2: Mijn hondenvriendin is de stad uit verhuisd en ik mis die gezelligheid een beetje, vooral op deze druilerige dagen. Dus ik vroeg me af of er hier hondenbezitters zijn die het leuk vinden om af en toe samen te lopen (voorkeur voor doordeweeks en mits je geen mini-hondje hebt, want daarvoor speelt die van mij vaak iets te wild). Ik loop regelmatig in het Vroesenpark en Kralingse Bos en alle losloopstukken daartussen. Bij interesse, stuur maar een PM!

3 likes

Daf’s hair! Op het middellandplein zit ze.

1 like

Waar kan je het best voor een massage heen gaan? Wellicht ook een locatie waar je met zijn tweeën tegelijkertijd onder handen kan worden genomen.

@Okapi inderdaad Floating hair. Op haar insta zie je ook haar werk

2 likes

Areeya massage bij blaak is zo top, ook hele service eromheen, schoon etc (en duo massages altijd mogelijk)

3 likes

Chill, die is om de hoek :joy:

1 like

Qoqo vind ik ook altijd top, ook duo massage, meerdere locaties (oa Oostzeedijk) en kun je ook s avonds nog terecht.

1 like

Milou! Kun je boeken via Treatwell. Superleuke chick, denkt supergoed met je mee. Zit in noorden van Rdam

2 likes

@Twijfelaar bij Qoqo ben je wel heel erg overgeleverd ah niveau vd desbetreffende masseur (ook vaak studenten, sommige net startend bij Qoqo). Pakt soms jammer uit, hoewel ik vroeger ook heel graag naar qoqo ging!

2 likes

Hoi allemaal! Morgenavond ben ik in Rotterdam met m’n vriend. Ik wilde eigenlijk eten bij Bar Berta, maar die zitten helaas al vol. Weten jullie aanraders in t centrum die een beetje in dezelfde catergorie (lekker, ongedwongen, mediterraans) vallen?

Niet Mediterraans, maar wel lekker en ongedwongen haha: Williams Canteen

1 like

Thnx, meteen tafeltje geboekt!

3 likes

Haha ik kijk de marathon start op tv, zo mooi altijd met lee towers. Zijn er nog FFers die meelopen vandaag?

3 likes

Ben ook aan t kijken op tv en ik krijg zin om in het echt even langs te gaan met de fiets. Weet iemand of je vanaf Boszoom een beetje zicht hebt? Nouja, anders ga ik gewoon, is toch mooi fietsweer!

1 like

Ja, wat een weer voor de marathon inderdaad! Echt ongelofelijk zoals de lucht er nu uitziet.

6 likes

Ik kan vanaf de bank uit mijn raam kijken haha

2 likes

Ik zit ook voor de buis, ik vind het ook altijd leuk om de helicopterbeelden te zien haha. En ik neem aan dat RTV Rijnmond de finish van de laatste loper weer uitzendt :stuck_out_tongue:

2 likes

Leuk om op Rijnmond de amateurs te zien finishen. Of ja, amateurs
 onder de 4 uur nog :joy: Zo knap

3 likes