Rotterdammerts unite

Ik was vandaag weer eens bij Pomms en die vind ik echt wel lekker hoor. Plus de refill van je saus. :drooling_face:

5 likes

Je hebt gelijk!
Ja die ligt niet zo snel op de loop route, en ook niet makkelijk afhalen met de auto maar had er laatst nog trek in toevallig!

Saus van de FEBO was zo lekker…

1 like

Hoe heet het restaurant? Ga ik ook eens kijken.

Leuk was al benieuwd naar deze zaak!

Ik heb een baan gekregen voor twee dagen in de week in Rotterdam, ik heb er zo’n zin in! Ik ben nog maar ƩƩn of twee keer in Rotterdam geweest dus kijk er echt naar uit weer een nieuwe stad te leren kennen!

33 likes

Wees welkom!

Lief, dankje! Ik hou de optie om te verhuizen ook nog open, ahh spannend

Ik zou nog even laten weten hoe Lucie with the 6 punches was!

Hele fijne les, schone plek, enthousiaste leraar. Niveau/intensiteit viel me heel erg mee (mijn conditie is niet super). Instructie ging wel heel snel en was niet veel aandacht voor boks houding, maar toch pak je tijdens een les meer op dan je verwacht

Denk wel dat ik en iig 1 vriendin die mee was vaker willen gaan!

7 likes

Leuk!! Zit je in het centrum of een ander leuk plekkie?

1 like

Nou, ik vind het een erg leuke stad dus ben benieuwd hoe jij het vindt! Kom je vooral ook hier melden voor tips etc :grin:

Waar in Rotterdam zit je een beetje?

1 like

Iemand een adresje voor soep, in het centrum? Al warm dus :wink: kan op kantoor niet chill opwarmen en soep als lunch vind ik zo fijn in deze tijd. Op Stadhuisplein zat soups & salads, maar die is dus weg. Buiten is nog een optie, maar is net te ver voor het mooie.

Volgens mij verkopen ze bij cafe Soof ook soep, ben er alleen nog nooit geweest. Is volgens mij zon kantoor/lunch plekje

1 like

En @kleinmaargroot ik ga werken gelijk naast centraal, dus dat is heel fijn!

4 likes

Ik heb twee kaartjes voor de theatershow van Paulien Cornelisse in Maassluis van a.s. donderdagavond. Heeft iemand interesse in overname toevallig? Het kostte rond de 20 euro per kaartje.

Ikzelf durf niet te gaan omdat ik zaterdag naast iemand met (blijkt nu) corona heb gezeten :sweat_smile: Heb geen klachten, maar wil niet het risico lopen. Dus ik wil afstand houden

Ik misschien wel! Ga even m’n eventuele gezelschap appen.

OkƩ!

Het zijn trouwens goede plekken, rij 6 stoel 5 en 6 haha (zal ik weghalen als iemand ze echt wil)

1 like

Hij kan helaas niet :frowning: hopelijk vind je iemand!

2 likes

Jammer en dank je wel! Zag dat theater misschien een wachtlijst had, kan ik morgen nog proberen als niemand hier verder interesse heeft

Edit nog een upje voor de zekerheid

Waar is het leuk om wat te drinken zaterdagavond met een date in de buurt van Centraal/West ?

Richting witte de with lopen? Of wil je meer West?

1 like