Rotterdammerts unite

Liever West haha,

Centraal misschien bij Weena? Vooral lekker dichtbij, niet perse hele bijzondere plek ofzo. En richting west, ben daar laatst bij cafe Marseille geweest, dat was wel een leuke plek.

3 likes

Bij Vera’s dough hebben ze altijd 2 soorten verse soep!

1 like

Marseille, Ayla, de Burgemeester, Wijnbar Fou

1 like

Ik heb naar aanleiding van een tip hier van de week gebruncht met American pancakes bij Mr NonNo West en het was lekker en ik vond de sfeer relaxt en gezellig. Ik denk dat ik er ook wel een keer ga zitten werken met mijn laptop.
Echt wel een aanrader dus.

3 likes

ik heb een random vraag. ik heb mijn fiets nog nooit in de stalling onder centraal gezet en vroeg me af hoe je daar in komt ‘s nachts als je niet meer via de metro kan? :sweat_smile: of kan je nog via die ingang op het plein?

Ja dan moet je via de ingang op het plein.

1 like

misschien is superdisco iets voor je?

1 like

Annabel heeft dit heel soms. Ook keer Jamrock. Naar mijn zin te weinig.
Soms Bird ook.
Ik zou die agendas in de gaten houden!

Is super disco niet heel jong publiek? Of vergelijkbaar met Annabel? @Vidia

Vunzige deuntjes is trouwens wel eens in het paard in DH @dilla

Ik dacht van niet maar bedenk me nu van wel!
Volgens mij was het publiek wel even oud als in Annabel (gemiddelde leeftijd begin 20) maar het was daar vooral takkewarm! Heb nog nooit zo gezweet ergens en dat wil wat zeggen :rofl: het plafond is best laag. Vond het niet hele chille plek.
Annabel is groter en daardoor fijner maar echt te weinig leuke feestjes nog.
Ik vind Rotterdam ook niet echt een topuitgaansstad. Amsterdam heeft veel meer in dit genre.
Ohh ik bedenk me nu; Amsterdam vind ik normaal irritant want geen zin in ov/taxi snachts. Maar nu zijn alle feestje nog overdag natuurlijk.

1 like

Ik ben dit jaar nog niet naar superdisco geweest, maar de laatste keer dat ik er was vond ik het wel vergelijkbaar met Annabel @ellegirltalk. Moet alleen wel zeggen dat ik het bij Annabel ook echt per feest heel erg vind verschillen qua leeftijd.

Bij superdisco hebben ze nu volgens mij wel het plafond opengebroken waardoor het ruimtelijker is dan het was (want dat was idd echt verschrikkelijk), maar geen idee of dat de hitte ook meer verdraaglijk maakt haha.

2 likes

Burna boy komt wel naar Rotterdam 20 november! Wel prijziger dan avondje naar een club/disco maar toch.

Wat leuk, ik liep van de zomer langs Sansfroufrou en kende het niet, en toen ik het opzocht zag ik inderdaad dat het een hondvriendelijk restaurant was. Vond dat echt heel leuk, maar ben het bestaan ervan vervolgens gewoon weer vergeten… Fijn om te weten dat ze scannen, ik ga kijken of ik er binnenkort heen kan!

1 like

De hond van een vriendin van mij heeft daar een hondenketting/speelding en allerlei koekjes gescoord, was een goeie buit

4 likes

Zo lief :pleading_face:

1 like

Oh deze tip is heel fijn! Onze hond heeft verlatingsangst dus heel fijn als we ergens binnen kunnen borrelen met hem erbij. :heart_eyes:

3 likes

Ik heb ze even gegoogled want dacht dat ze huisgemaakte snackies maakten maar dat was tijdelijk. Vind alleen wel een AD recensie:

Maar een paar dagen na ons diner bereikt me, even vriendelijk als dringend, een verzoek van de chef, Richard Meijer. Of ik alsjeblieft niet over ze wil schrijven. In het verleden hebben recensies te veel telefoontjes opgeleverd, te veel nieuwe gasten, van wie er teveel niet helemaal bij hun gastro-idylle passen. Datzelfde ‘probleem’ vrezen ze na deze Pollepelrecensie.

https://www.ad.nl/koken-en-eten/sans-frou-frou-is-superleuk-maar-ga-hier-alsjeblieft-niet-eten~a8322116/

Weet niet of jij de eigenaren/chef ook persoonlijk kent maar klinkt echt lekker uit de hoogte?

1 like

Oooh hoe je het nu beschrijft klinkt het alsof ze juist chille mensen willen maar dat lijkt me dan inderdaad onhandig opgeschreven! Ben nu wel benieuwd dus ga er zeker een keer heen :grin:

3 likes

Krijgt iemand wat mee van de rellen? Ik liep net op t station en het wordt helemaal afgesloten.

Wow ja heftig, zag al beelden op de NOS staan. Zag al wel veel politie langs rijden hier vanuit huis