Rotterdammerts unite

Ja ik hoor heel de tijd vuurwerk

Op twitter bij #coolsingel staan veel filmpjes. Pfff wat een malloten weer. Echte relschoppers.
Hier in bergpolder hoor ik ook de hele tijd helicopters overvliegen

1 like

Ja ik woon in Blijdorp en het enige wat ik echt meekrijg is gelukkig alleen het geluid van de helikopter maar wat een verschrikkelijke beelden zeg, lijkt me ook heel eng als je in het centrum woont
Zo triest dit soort acties, avondklokrellen deja vu

1 like

Vreselijk om alle beelden te zien :frowning: Tjongejonge

Fucking idioten overal :triumph: Ben dit soort volk zo zat.

1 like

Hoop niet dat dit nu het startsein is voor nog meer rellen de komende dagen

1 like

Treinverkeer van/naar Rotterdam CS is ook stil gelegd. Wat een gevolgen van deze idioten

Mijn vriend krijgt een aantal filmpjes door van vrienden en ik heb er buikpijn van. Zag echt brandende politie auto’s en hoorde dat er geschoten is
Waarom😭

Nou ik had lekker een staycation geboekt met hotel tussen Coolsingel en Lijnbaan. :joy: ik was de stad uit en reed nietsvermoedend terug over de meent en stond helemaal vast. Hoor de hele tijd vuurwerk en relschoppers en ik wil gewoon naar huis
 binnen zit ik in elk geval veiliger maar dit is zo zo naar.

Ah zo jammer! Zit je nu in het hotel of toch thuis? Ik vind alle filmpjes zo zo zo naar

Ik was aan de wandel in de stad en ben ze echt net een half uur voor geweest. Ik zette een vriendin af op het station en met dat ik het station uit loop begon de ellende, dus ik heb waarschijnlijk een logee vanavond.

1 like

In het hotel! Durf niet meer de straat op. Zie nu live de politie in actie in ‘mijn straat’ :slightly_frowning_face: het staat gelukkig niet helemaal vol dus heb het idee dat het al ietsje rustiger wordt. Ondanks het vele vuurwerk en sirenes. Of ze zijn meer opgesplitst ipv alleen maar Coolsingel en koopgoot, dat kan ook.

Er wordt net door de politie opgeroepen ‘op last van de burgemeester een noodbevel’. Allemaal lekker binnen blijven als je je in het centrum bevindt of zsm naar binnen.

1 like

Push bericht van nu.nl dat er gewonden zijn gevallen na de schoten van de politie. Ik mag toch hopen dat die schoten zelfverdediging waren, die idioten vallen de hulpverleners aan met teringveel vuurwerk en er is idd een noodbevel :frowning: Wat een ellende

zouden ze niet waarschuwingsschoten in de lucht hebben gegeven? En dat die gewonden niet door de schoten kwamen?

1 like

Woordvoerder zou bevestigd hebben dat de gewonden verband houden met schoten. Dacht idd ook dat het los stond eerst

Edit

Ik kwam net een filmpje tegen waar een vinger op straat lag en een filmpje waarbij je iemands been met een kogel erin ziet :tired_face: erg

1 like

Ik zie idd een filmpje waarop je iemand neergeschoten ziet worden
 voor de deur bij borrelbar florijn, dat was vroeger la buvette.

1 like

Ja de rellen waren vlakbij ons huis, waren net al onze spullen weer terug aan het verhuizen na 4 weken uit ons huis te zijn geweest ivm een verbouwing. Warm welkom dit. Hoor nu nog een helikopter. Vuurwerk lijkt wel gestopt nu. Sukkels. Echt Rotterdammers vernielen niet hun stad. Zijn ze een miljoen jaar bezig geweest met de Coolsingel ruk je alle straatstenen er weer uit. Komt geen end aan zo.

8 likes

Sterkte allen!! Ik hoop dat jullie een beetje lekker kunnen slapen

4 likes