Rotterdammerts unite

Ook weer zo typisch dat hooligans van Feyenoord erbij betrokken zijn. Het zal ook eens niet. Rotte appels verpesten het voor de hele stad. Met nu hun “”””demonstratie””””””, maar verder sowieso het continu gezeik en geëtter

11 likes

En het zorgpersoneel viel al niet met bosjes uit omdat het te druk was… nu kunnen ze deze idioten ook opvangen

5 likes

Lijken ook wel echt mensen te zijn neergeschoten. Bah, echt naar dit. Eveneens geparkeerde politieauto’s in de fik vlakbij. Lekker bezig man.

1 like

Ik word hier zo verdrietig van, niemand wint hier.

5 likes

Ik kan er echt niet bij met m’n hoofd. Als je zo trots Rotterdammert bent dan ga je je eigen stad toch niet vernielen. Stelletje debielen :exploding_head:

2 likes

Ja echt joh, zag net dus beelden van een agent die met een soort karate kick neergetrapt wordt. Wel meteen weer op staat gelukkig. Maar echt dat geweld zó gericht terwijl zo’n agent echt gewoon z’n fucking werk moet doen, word er helemaal naar van.

De vriend van mijn moeder is net opgeroepen voor een piketdienst bij de brandweer om te ondersteunen in het centrum. Ik hoop echt dat het goed gaat.

1 like

Ah ik ook voor hem :frowning: Wij hebben een naaste die bij de politie werkt en nu ook dienst heeft. Zitten hier dus behoorlijk en extra gespannen totdat we iets van hem horen. Barbaarse praktijken zijn het

5 likes

Hoop het ook!! De rust lijkt hier bijna terug, dus ze zijn al een heel eind.

En dit zijn echt geen rotterdammers met liefde voor de stad hoor. Zie weer van die snotapen die er een spel van maken om weg te rennen van de ME.

2 likes

Bij de rellen in Den Haag zag je ook alleen maar mensen die puur wilden vechten, geen mensen die werkelijk een mening wilden verkondigen. Echt zo zo zo achterlijk

Ik hoop eigenlijk dat dit juist goed nieuws is. Want lijkt me dat ze pas de brandjes goed kunnen blussen als de rust weer iets is wedergekeerd. Ik hoor nu ook veel minder.

Edit: iets te vroeg gejuicht, net echt tering hard vuurwerk. Maar toch weer stil nu.

3 likes

Hoop echt dat er veel mensen herkenbaar op beeld staan en de politie ze allemaal dreigt te publiceren als ze zich niet melden. Bij de avondklokrellen werkte dat ook wel ok.

5 likes

Gelukkig hangen er echt letterlijk overal camera’s in het centrum, hoop echt dat ze wat met die beelden kunnen.

3 likes

Blijkbaar ligt er een gewonde in het Erasmus en Willem Engel roept z’n volgers nu ook op om daar heen te komen. Rot op!

1 like

Kan hij niet een keer off fucken?! Opportunist om hier weer iets uit proberen trekken en ondertussen de boel verder opstoken en gevaarlijker maken. Walgelijk

1 like

Oh die wappie die heel erg op een ork lijkt ligt kennelijk neergeschoten in het ziekenhuis. Dat is best een prominente wap ook, zijn ook dezelfde mensen die nu staan te wachten bij het ziekenhuis die altijd bij elke demo zijn, echt beroepswappies.

7 likes

Kunnen ook wel uit dorpen uit de omgeving komen trouwens. Alles wat tussen Rotterdam en Gouda ligt zeg maar. Zitten best aardig wat jongens van mijn leeftijd tussen die een beetje zo’n accent hebben, FvD stemmen en hier prima tussen zouden kunnen staan :sob: maar zullen verder ook ongetwijfeld mensen van ver zijn gekomen hiervoor.

Hoop echt dat ze vandaag niet weer verdergaan :crossed_fingers:t2:

Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat accent :joy:

Ik ben echt benieuwd wat voor accent een Nieuwerkerk accent is, of bedoel je niet die aan de IJssel.

Maar eens, klonken niet als Rotterdam en omgeving. Ben benieuwd hoe het centrum er zo uit ziet.

Oh ik bedoelde meer richting Lekkerkerk, Bergambacht, Schoonhoven etc.! Alles voorbij Krimpen langs de provinciale weg.