Naaah dat klinkt niet als accent voorbij krimpen. Dit vind ik meer klinken alsof ze echt uit het oosten komen
Oh ja hahah
Ik zie idd meer over iemand die is doodgeschoten, maar nergens dat dat officieel is bevestigd. Klopt toch ook niet?
Haha oh nee nu ik dit hoor denk ik eerder richting Twente
Ik hoorde het gisterenavond al mensen die vanuit de demonstraties kwamen op straat zeggen, maar kan net zo goed van horen zeggen zijn natuurlijk.
Omg, die oproep om naar het Erasmus te komen is toch ook te bizar voor woorden. Kan ook echt boos worden van wat er allemaal gebeurd is, hoe haal je het in je hoofd om de stad te slopen, hulpverleners aan te vallen.
Kreeg net ook een filmpje doorgestuurd waarop een groep gasten met een vlag voor een brandende auto op de foto gaat
‘Te ABN’ voor Twente haha. Die persoon is ook best schor, wat een accent lijkt te versterken.
Echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. Je zal er als hulpverlener maar moeten werken. Zag dat ambulancepersoneel met steekvesten moest werken. Dat is toch te belachelijk voor worden? En alsof het Erasmus het nog niet druk genoeg had.
Nieuws gaat zo makkelijk rond… zie allemaal berichten dat die jongen die neergeschoten is Youssou heet en is overleden. Of hij overleden is geen idee, hoop vannniet. Maar ze denken dus dat hij Youssou heet vanwege dat filmpje waarin mensen zeggen ‘yusu hij is geschoten’ maar niemand weet blijkbaar dat yusu straattaal is voor serieus. Dus iedereen loopt maar te verkondigen dat Yousou dood is terwijl ze zijn naam niet eens goed hebben.
Hahaha ik moet hier iets te hard om lachen Henk achter zijn toetsenbord in Schubbekutteveen ziet het filmpje, was niet eens in Rotterdam en heeft zo Youssou of Youssouf vermoord en met een tweet de wereld ingebracht
Hopelijk is er niet echt iemand dood. Ik vond de beelden echt heftig om te zien.
Wat doen die mensen daar joh. Klinkt eerder drents.
Zag in een bericht van Rijnmond dat een arts van het Erasmus het verhaal van de dode heeft ontkracht. Wel waren er een hoop mensen zonder vingers of handen aangekomen. Dacht dat het rondgestuurde filmpje met een vinger op de grond nep was maar waarschijnlijk niet dus. Lekker vuurwerk knallen leuk joh
Kent iemand een goede haptotherapeut (of iets soortgelijks qua therapie) in Rotterdam?
Ik heb goede ervaringen met de haptotherapeut van fysiotherapie gcml
Thanks! Wie precies? Initialen mag ook. Het zijn wel fysiotherapeuten zie ik, ik ben eigenlijk niet op zoek naar fysio (meer naar iemand met GGZ-kennis in combinatie met hapto). Maar misschien kan ik even bellen voor meer info.
Dineke! Haptonoom is zij, maar bedenk me net dat haptotherapie en haptonomie misschien niet hetzelfde is? Zou anders haar even bellen. Ik kreeg zelf deze doorverwijzing vanuit mijn psycholoog, had niet perse fysio oefeningen nodig.
Thanks, ga ik doen!
Iemand tips voor een goudsmid in Rotterdam (of directe omgeving) die maatwerk levert. Ik wil oorbellen (stekertjes) met geboortestenen laten maken, dus het is fijn als diegene daar affiniteit mee heeft
Monocrafft misschien! Is wel prijzig maar zij is wel ontzettend goed.
Heijkoop op op de binnenweg. Hele lieve mensen, goede service en vakkundig.
Zelf geen ervaring mee met eigen ontwerp, maar meerdere keren erg fijn geholpen bij Galerie Puur in Rotterdam Noord. Volgens mij kan je wat werk bekijken op hun insta.