Rotterdammerts unite

Bedankt voor de tips tot nu toe.

Monocrafft maakt mooie dingen maar zie niets met (edel)stenen en voor wat ik zoek moet je daar denk ik wel de materialen/ervaring voor hebben.

Galerie Puur heeft geen oorbellen in hun standaard collectie, maar kan altijd informeren.

En die goudsmit op de Binnenweg kan ik nog niet zo goed inschatten. De website is wel heel 90’s, maar dat zegt niets over hun vakwerk natuurlijk :slight_smile:

1 like

Ik heb daar een ring laten omsmelten en een nieuwe ring laten maken. Hadden ze super mooi gedaan.

Misschien even bellen en vragen wat ze voor je kunnen betekenen.

De eerste 2 relschoppers zijn veroordeeld. 5 maanden waarvan 2 voorwaardelijk. + een JAAR LANG centrum-verbod. Ik vind het prachtig. Wat een eikels.
Er staat een live twitter thread online en op het NOS journaal hoorde je de stem van de vrouwelijke verdachte.
Het is allemaal heel zielig - niet zo bedoeld - liet me mee meeslepen - een celstraf zou haar leven ruineren - spijt. Daar gaat de OvJ mooi overheen: u staat lachend op beeld met middelvingers in de lucht, ik vind het allemaal moeilijk te geloven.

Wanneer stoppen mensen zou met het vernielen van eigen stad. Waren ze niet gewaarschuwd door de veroordelingen nav avondklokrellen?

22 likes

Charlotte Wooning misschien? Erg kundig en maakt hele mooi dingen!

2 likes

Ze zei ook dat ze niet meer weg kon. Uh zat momenten en plekken hoor om weg te lopen. En ook al kan je niet meer weg, ga je dan maar met stenen en fietsen gooien?

2 likes

Ja, logische reactie toch?

1 like

Dat supersnelrecht is voor twee mensen ingezet en lijkt puur symbolisch. Via het “gewone” recht gaan de straffen waarschijnlijk veel lager uitvallen.

Ja en nee… via het supersnel recht kan er snel een signaal worden afgegeven door die hohe straffen. Generale preventie. De zaken die op redelijk korte termijn voorkomen zullen ook stevig gestraft worden, maar de geluksvogel wiens dossier zoek raakt en pas over een paar maanden boven water komt, komt er genadig van af, verwacht ik. Zo ging het ook bij de avondklokrellen.

Was dat niet een beetje vervormd? Klonk wat gek

Er waren 2 verdachten; een man en een vrouw bleek uit de berichtgeving. De stemmen waren ook vervormd en het zou inderdaad wel kunnen dat ik de vervormde stwm van tv onterecht herkende als een vrouwenstem

Missch gek idee maar ik denk erover om met een vrouwelijke personal trainer aan de slag te gaan. 1x per week, buiten. Nu heb ik een plek gevonden waar je samen bijv ih Kralingsebos of Vroezenpark sport, in duo’s. Kosten zijn tussen 65-85 euro ex btw in totaal. Pp de helft dus. Is er iemand hier evt geïnteresseerd in om samen op te pakken?

Soort van forum meet - stok achter de deur haha

1 like

Weet iemand toevallig nog leuke lunchzaakjes waar ze zowel vega als vlees/vis hebben in het centrum?

Bertmans, Floor. O en Pierre heeft ook een nieuwe spot in het centrum, maar dat heet dan Jules. Zelf nog niet geweest maar volgens mij is het gewoon petit Pierre. Pierre zelf is natuurlijk ook gewoon centrum.

1 like

Williams Canteen en als je een klein stukje wil lopen: Louise Petit Dejouner echt de moeite waard

2 likes

Picknick vind ik zelf erg leuk, zit bij Blaak in de buurt, en hebben volgens mij zowel vega als niet vega

1 like

Heeft iemand toevallig gezien of Carhartt op de Meent al is geopend?

1 like

nog niet volgens mij!

1 like

welke Basic Fit in centrum/zuid vinden jullie fijn? ik vind de ladies only bij alexandrium echt heel fijn, maar vanuit zuid is dat echt iets te ver. die in charlois vind ik echt verschrikkelijk, dus ik was benieuwd naar jullie meningen!

Niet centrum/zuid, maar de basicfit op de jericholaan heeft altijd een fijne sfeer. Iedereen is op zichzelf gericht (dat vind ik fijn)

1 like

Ik vind die in Kralingen (jericholaan) ook heel fijn inderdaad. En verder is die bij Rotterdam centraal ook wel oké, al vind die ik wel heel irritant qua inrichting.

2 likes