Rotterdammerts unite

Westzeedijk is iig echt de horror, dus die zou ik sowieso vermijden

1 like

Ik moest gewoon opzoeken of ik bij basic fit of fff zit. Wow, ik ga echt te weinig

Weet iemand een café oid in de stad waar zondag de wedstrijd wordt uitgezonden?

Panenka is al ‘uitverkocht’. Anders zou ik die tippen. Maar een mooie kroeg op de Nieuwe Binnenweg is ook echt leuk. Wel een klein schermpje bij de meeste. In het rijtje bij Bokaal zit ook echt een Feyenoord-kroeg.

2 likes

Ik vond die in zuid bij Dwarsdijk (?) ook fijn

3 likes

Ik zoek een nieuwe rijschool. Heeft iemand nog aanraders?

Super tof, de schaatsbaan mag toch open blijven.

Ik zie het nu, maar ik snap niet helemaal waarom. Sportbeoefening?

Weet iemand toevallig nog waar ze kerstbomen verkopen in Rotterdam?

1 like

Ik heb de mijne van Bar Boca’s en ik zag dat Reijngoud ze ook verkoopt. Vond t leuker idee om de horeca te supporten ipv de intratuin

3 likes

zag er vandaag nog een paar staan bij de Ap in het centrum (echt daar bij de Costes), maar wel minder leuk dan de tips van @Samsam

Ja, de gemeente heeft het aangewezen als buitensportlocatie inderdaad

1 like

Zijn er nog leuke wandelingen langs cafés en restaurants ofzo deze weken? Of iemand die dit zelf wel eens doet? Ik heb zin om lekker met een warme drank door de rustige stad te slenteren op zoek naar eten.

2 likes

Destadswandeling010 is volgensmij weer bezig met het opzetten van nieuwe wandelingen, die vond ik vorige jaar heel leuk. En ze hebben dit weekend een kerstwandeling die er superleuk uitziet!

1 like

Als iemand trouwens zin heeft om dit een keer samen te doen, leuk!

7 likes

:sparkles:Tip :sparkles:

Vandaag is de markt op Noordplein er. Kun je cadeautjes shoppen en lekkernijen halen voor Kerst.

Via RotterdamseOogst op Insta kun je zien welke kramen er zijn vandaag.

6 likes

Je kan alsnog printen als het goed is, met een dagtegoed en anders is de printerette bij Oostplein als het goed is open maar moet je de documenten vooraf mailen.

1 like

Easy Repro op de Nieuwe Binnenweg. Alhoewel ik niet zeker weet of dat gedeelte nu open is dus zou ze van tevoren even bellen

Bij belhuizen kan je vaak ook printen

Welk restaurant heeft de beste sushi van Rotterdam? Niveau sushimeisjes of Zao Wang zegmaar!