Sushiko vond ik erg lekker! En Kaiyo Sushi ook! Geen idee alleen of het vergelijkbaar is met degene die jij noemt want die ken ik verder niet.
Ik vond kaiyo ook erg lekker! Beetje zoals sushimeisjes (den haag) ja
+1 voor sushiko!
Sushi company!
Weet iemand waar je pasfoto’s kan maken (in de lockdown?).
Die hokjes staan er volgens mij nog gewoon, in Alexandrium bijvoorbeeld. Dus niet in een winkel, maar in de openbare ruimte.
Op zuidplein bij dat fotozaakje op het plein kon je in de vorige lockdown wel op afspraak langs om pasfoto’s te laten maken. Misschien nu ook?
Op de meent vlak bij de markt. Er staat hier op de site dat ze open zijn voor alleen pasfotos.
Doordat pasfoto’s onder “Essentieel” vallen kunt bij ons gewoon in de winkel terecht voor het maken van pasfoto’s. Een afspraak maken is niet nodig. Mochten er teveel mensen in de winkel aanwezig zijn dan verzoeken wij u vriendelijk even buiten te wachten.
Ik dacht ook bij Primera winkels!
@kleinmeisje - Mocht je in de buurt wonen zou ik ook voor deze gaan, goede ervaringen mee!
Ik weet er ook 1 in Ommoord maar dat is vast meer uit de richting
Ja inderdaad! Ga daar altijd heen om mijn rolletjes te laten ontwikkelen. Helpen zo ontzettend goed en heel aardig ook. Kreeg zelfs een pasje van ze zodat ik altijd 20% korting krijg, super lief
Wat is een goede opticien? Ik heb een hoge minsterkte en daglenzen. Volgens mij zijn mijn ogen slechter geworden en ik ben bang dat ik inmiddels buiten de sterkterange van daglenzen val en daarom ben ik dit al een hele tijd voor me uit aan het schuiven. Dus ik hoop dat er een opticien is die een beetje creatief kan meedenken…
Weet niet waar in R’dam je woont, maar Het Brillenkabinet op de Oosterhof was altijd mijn go-to voor zowel lenzen als bril
Heeft iemand weleens zo’n wandeling langs de horeca gedaan en was dat wat? Of kun je gewoon beter zelf langs zaken lopen?
Ja ik happen en stappen vorig jaar gedaan. Was best leuk!
Afgelopen weekend zelf langs horeca gelopen in het scheepvaartkwartier. En langs de Ballentent uiteraard zelf lopen is even leuk als zo’n voorop gezette route.
Ja ik meerdere keren! Vond de wandelingen zelf niet heel boeiend qua route (vooral centrum), maar wel leuk om horecazaakjes te proberen die je nog niet kent. En het is ook gewoon leuk om overal een klein dingetje te eten of drinken!
Ik heb die van stadswandeling010 gedaan trouwens
Beetje offtopic maar als je het de Oosterhof noemt ben je wel een echte Rotterdammer
(Mijn vriend vertelde laatst hoe lang het officieel al Alexandrium heet, en dat was echt best al heel lang )
Of gewoon oud
Woensdag gaat de horeca weer open!! Wat staat op jullie lijstje?
Ik wil zelf heel graag naar Renilde want in het najaar viel mijn reservering net op de dag dat ze dicht gingen. Verder ga ik waarschijnlijk ook bij Heróine reserveren voor komende maand en wil ook weer lekker lunchen bij Lof der Zoetheid en Louise Petit Restaurant. Ik zoek nog inspiratie