Rotterdammerts unite

Ik vond soap treatment store ook wel fijn

1 like

Ik hou zo van ons stadje en extra op dit soort dagen. :green_heart:

8 likes

Ik stond in het Kralingse Bos aan te moedigen en de sfeer was zo gezellig! Ik houd echt van de Rotterdam marathon en zeker met dit weer.

2 likes

Ik heb 10k gelopen vandaag en zelfs dat was al zo leuk! Vanaf Oostplein werd het weer echt druk qua toeschouwers en dan de Coolsingel op… ik kon wel janken :joy::joy: maar niet gedaan want stonden ook zo veel mensen met camera’s maar ik snap echt heeeeelemaal wat iedereen bedoelt met dat gevoel wat je krijgt bij dit evenement

12 likes

Hahaha zo herkenbaar, ik heb de kwart ook keertje gedaan en had zo’n jankgevoel daar :joy::joy:

2 likes

Jaaa geweldig hé! Echt zo gaaf om toch een beetje die rush mee te kunnen maken die de marathonlopers op dat laatste stuk krijgen. En daarna heeeerlijk met een biertje op het terras genieten van de zon en de rest van de lopers. Was zo leuk :green_heart:

2 likes

Heeft iemand een tip voor een betrouwbare huishoudelijke hulp in Rotterdam (west)?

2 likes

Ja zij epileert wel fijn! Pas wel op als je daar je wenkbrauwen laat verven, ik ben zelf blond en ze zei dat het niet te donker zou zijn… Eindstand zwart :joy:

2 likes

Er vliegt de hele tijd een helicopter boven de wijk hier in Bergpolder/Noord, iemand enig idee wat dat kan zijn? Het is niet de trauma heli trouwens, maar ben gewoon erg nieuwsgierig en Google vertelt me niets…

Misschien vanwege de bekerfinale in de Kuip? Wel een eind verderop, maar in heel de stad is veel politie aanwezig

1 like

weten jullie een leuk restaurant met vegan opties in de buurt van mooie boules (niet per se ernaast, maar op loopafstand!) wat op dinsdagen gewoon open is?

Klaar gemaakt! Je kan dan ook erheen over de daktuin lopen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Gare du Nord?

3 likes

Geen idee of het was is maar de vegetarische slager heeft daar nu In de buurt een pop up restaurant tot eind april.

6 likes

The Harvest? Twijfel nu of dat vegan is

1 like

Fili Brow :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

4 likes

Dat is niet vegan, maar wel veel vegan opties! Het is ook snel klaar, dus ideaal als je haast hebt.

1 like

Gaan jullie spulletjes verkopen op een vrijmarkt? Is er op Noordplein een markt met Koningsdag?

Zoals het er nu naar uitziet wordt het mooi weer. :hugs: Ik ben nog moed aan het verzamelen. Om eerlijk te zijn durf ik niet zo goed. Als kind deed ik het al en later ging ik zelf voor een kofferbakverkoop. Dat vond ik altijd wel leuk om te doen. Toch houdt iets me nu tegen. Hoe doe jij dat eigenlijk met het verslepen van je spullen?

Online kan ik trouwens ook alleen plekken vinden voor het centrum, hier: Aanmelden vrijmarkt Koningsdag (centrum) | Rotterdam.nl
Westersingel/Binnenweg lijkt me wel een leuke plek om te staan alleen weet ik dan dus niet hoe ik mijn spullen daar ga krijgen. In het Oude Noorden weet ik het niet zo goed. Ik dacht dat er wel een markt zou zijn op Noordplein, maar volgens mij wordt er een festival opgebouwd. Weet iemand meer toevallig?

Stom festival, ik wil een kleedjesmarkt :triumph:

3 likes