Rotterdammerts unite

Zoals het er nu naar uitziet wordt het mooi weer. :hugs: Ik ben nog moed aan het verzamelen. Om eerlijk te zijn durf ik niet zo goed. Als kind deed ik het al en later ging ik zelf voor een kofferbakverkoop. Dat vond ik altijd wel leuk om te doen. Toch houdt iets me nu tegen. Hoe doe jij dat eigenlijk met het verslepen van je spullen?

Online kan ik trouwens ook alleen plekken vinden voor het centrum, hier: Aanmelden vrijmarkt Koningsdag (centrum) | Rotterdam.nl
Westersingel/Binnenweg lijkt me wel een leuke plek om te staan alleen weet ik dan dus niet hoe ik mijn spullen daar ga krijgen. In het Oude Noorden weet ik het niet zo goed. Ik dacht dat er wel een markt zou zijn op Noordplein, maar volgens mij wordt er een festival opgebouwd. Weet iemand meer toevallig?

Stom festival, ik wil een kleedjesmarkt :triumph:

3 likes

In het oude noorden op de Berkelselaan is er ook altijd een vrijmarkt! Het deel rond Osteria Liz.

3 likes

Ik was in het Liskwartier omdat daar Koningsdag voor kinderen + grote vrijmarkt was. Was wel wat druk en ik heb zelden zoveel Yepp kinderzitjes + bakfietsen per vierkante meter gezien :wink:

Maar desalniettemin erg gezellig. Deed me gewoon een beetje denken aan Koningsdag in Utrecht (heb ik tijdens mijn studie gewoond).

6 likes

ik wil dus heel graag een kleine tattoo laten zetten maar het is de eerste dus ik zie door de bomen het bos niet meer! weet 1 van jullie een goede tattoo artiest, het liefst een vrouw, die kleine, minimalistische tattoos in rotterdam zet?

Waren er leuke dingen te koop? Ik wilde eigenlijk gaan kijken maar had er de kracht niet voor na koningsnacht

Ik kom er net vandaan en ik ben er erg tevreden over. Voor 50 euro is hij bijna anderhalf uur bezig geweest met mijn haar en hij heeft me super veel stylingadvies gegeven. Dankjewel voor je tip dus!

1 like

Heeft iemand een tip qua huidtherapeut in de stad? Het gaat om (oude) littekens laten verwijderen.

Die zorgwaarderingen zijn niet zo betrouwbaar want vaak hebben maar een handjevol of geen mensen het ingevuld.

Huid rotterdam! Hele lieve meiden en mooie resultaten. Ze hebben instagram en een website!

3 likes

Beyond Aesthetics!
Hele fijne plek, ze werken snel, schoon en niet zo duur

1 like

Ja ik was ook erg tevreden over Huid Rotterdam. Daar een keer geweest voor een behandeling met derma-pen tegen acne littekens en heeft goed geholpen. Krijgt ook eerst een gratis/vrijblijvende intake. Daarna nog terug geweest voor een peeling, ook heel fijn.

2 likes

De empanadas zijn erg lekker bij het Venezuelaanse (?) kraampje. En de nacho’s en de borrelplank bij het Say Cheese kraampje! Ik hoorde dat het Jamaicaanse kraampje ook goed is. Veel plezier, ik vond het erg leuk!

1 like

Gisteravond was wel al zo druk :exploding_head: was geen vierkante meter meer over en zulke lange rijen. Vandaag hopelijk beter! Ik vond de taco’s erg lekker. :blush:

1 like

Is er iemand hier die het leuk vindt om eens een bakkie koffie (of iets anders) te drinken? Ik merk dat ik nog niet zoveel mensen ken in deze stad.

7 likes

Lijkt mij gezellig!

Misschien kunnen we trouwens ook een keer een Rotterdam forum meeting doen? Ben er nooit bij geweest bij eerdere keren, maar voor corona werd dat wel eens gedaan toch?

11 likes

Ja leuk, ik doe mee als ik kan!

• Same

0 stemmers

4 likes

Het lijkt me ook wel leuk (ik ken ook nauwelijks iemand in de stad) maar vind het ook wel erg spannend ofzo? Vind m’n anonimiteit ook wel lekker haha.

1 like

Haha, nope. Ik liep rond 15.15 het park in en toen was de rij buiten al zooooo lang. Hij ging wel snel, alleen al die mensen gingen naar binnen natuurlijk en het is een relatief klein veld dus wou niet eens weten hoe het binnen zou zijn. En ongeveer een uur later zetten ze ook een bord buiten met “het is vol, kom op een later moment terug”
Ik woon in de wijk dus ben inmiddels weer thuis en ga het rond 20.30 oid nogmaals proberen!!

1 like

Oh shit, ik ga het zo proberen rond 19.00. Hopelijk valt het mee :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

1 like

Wij wilden gaan (maar met 2 kleine kinderen) maar ik ben blij dat we toch iets anders zijn gaan doen. Komt wel weer als iedereen niet meer het gevoel heeft 2 zomers in te moeten halen :slight_smile:

Was vandaag ook op de markt op de Binnenrotte na er een hele tijd niet geweest te zijn (jaar geleden woonde ik er nog praktisch naast) maar de hele indeling is veranderd lijkt het wel. Ik wil gewoon blindelings naar mijn favoriete kramen kunnen lopen!

3 likes