Ja lijkt mij leuk, ik wil ook wel graag wat nieeuwe mensen leren kennen.
Lijkt mij heel leuk! Ik ben in de coronaperiode naar Rotterdam verhuisd (geƫmigreerd), dus ik ken hier bijna niemand.
Oke voor de meeting. Weet niet of iemand verder nog opties/aanvullingen heeft?
- Zaterdag
- Zondag
0 stemmers
- Koffie/iets drinken ergens
- In een park zitten bij mooi weer
0 stemmers
Wij gingen om 20:00 weer en vond het net aan te doen haha. De gado gado was megalekker
Oke ik doe nog ff een poll voor de datum dan. Doe wel even zowel zaterdag als zondag omdat er niet zoveel verschil tussen zit.
- Zaterdag 14 mei
- Zondag 15 mei
- Zaterdag 21 mei
- Zondag 22 mei
- Zaterdag 28 mei
- Zondag 29 mei
- Zaterdag 4 juni
- Zondag 5 juni (1e pinksterdag)
0 stemmers
Edit: sorry zag dat je maar 2 opties kon kiezen, is niet zo handig. Heb hem aangepast maar de stemmen zijn nu wel weg
Leuk idee, ik ben ook een coronatijd verhuizer haha, dus ken ook nog niet super veel mensen (zit hier wel redelijk anoniem, maar lijkt me wel gezellig!)
Ik ga niet stemmen want ik weet nog niet zeker of ik zal gaan maar als er een datum wordt gekozen en ik kan, denk ik dat ik ook wel aansluit
Gaat dit over middagen of avonden? Ik geef zelf namelijk de voorkeur aan middagen op zaterdagen
Oh ja ik had zelf inderdaad wel middag in mān hoofd! Maar weet niet hoe de rest daar tegenover staat?
Ja had ik ook in mān hoofd, ās middags is prima!
Wat is leuk om te doen met 2 kinderen midden/bovenbouw basisschool die voor het eerst naar Rotterdam komen? Het mag ook heel simpel zijn; met de metro en vliegtuigen van dichtbij kijken is voor hen al een hele belevenis want is niet waar zij wonen.
Euromast, Ritje in een watertaxi, maritiem museum, waterspeeltuin
Zullen we 21 mei doen dan?
Als iemand nog suggesties heeft waar we kunnen afspreken? Daar ben ik niet zo goed in haha.
Ik wilde een park ofzo voorstellen maar het wordt 19 graden en bewolkt. Kan nog steeds maar wel wat minder vrolijk
(overigens had ik niet op 21 mei gestemd want waarschijnlijk kan ik juist in de middag niet, dus ik zal me verder afzijdig houden )
Voor mij prima! Als het een grotere groep is lijkt het park of kralingse bos of mij wel leuk. Maar als het inderdaad bewolkt wordt is een cafe of bar misschien leuker? Ik wilde zeggen dat bij Biergarten veel plek is, maar ja, dat is ook buiten
Is het een idee om de weervoorspellingen anders even af te wachten en dan later volgende week te bepalen? Ik had nog niet op de poll gestemd maar sluit graag aan.
De Speelfabriek is leuk voor basisschoolkinderen (ik ben niet geheel objectief want ik zit in het bestuur van de stichting, maar anyway, het is echt heel leuk)
Het is een uitvindspeeltuin waar kinderen zelf dingen kunnen maken, zoals autoātjes, bootjes, stop-motionfilmpjes, zeepjes, etc.
Ik ben dan net op vakantie, dus sluit dan volgende keer graag aan!
Ik ben vanaf juni weer thuis, ik sluit graag aan!
Ik kan op 21 mei, zit wel midden in een verhuizing / verbouwing, maar paar uurtjes moet lukken .