Ik moet voor mijn werk verstaan wat iemand zegt in een video, en hij heeft het over uitgaan in Rotterdam, “naar Beurs of naar ***, dat is een club daar”. Het lijkt alsof hij Stek/Stack zeg maar ik kan alleen een club in Delft vinden… Weet iemand heel toevallig een club in R’dam met een naam die een beetje zo klinkt?
Ik kan alleen Sorbonne bedenken, maar geloof dat dat al heel lang weg is. Dus ik weet niet of het een recente video is?
Ja het is vrij recent, dus dat is het denk ik niet. Thanks though!
Ik heb inmiddels wel STECK in Delft gevonden, maar als iemand zegt ‘ja dan gaan we naar Rotterdam, naar beurs of naar…’ weet ik niet of dat dan logisch is…
Villa Thalia? Toffler? “naar Beurs” klinkt voor mij ook als een specifiek café. Google Maps
Laat maar weten als je wilt dat ik meeluister.
Hmm kan ik er ook niet uithalen, maar thanks voor het meedenken, ook voor (de) Beurs! Ik mag de audio nog niet delen helaas ):
Ik kan ook echt niks bedenken. Enige met dezelfde eerste letters is Stalles, die heeft af en toe ook wat optredens maar is meer een kroeg dan een club.
Hmm dat is inderdaad niet echt een club. Wel bedankt! Ik hou het wel op die in Delft en geef het als vraag mee aan de opdrachtgever :’)
Get Back misschien?
Oh dat zou misschien wel kunnen, ik ga straks nog even luisteren of het kan dat hij dat zegt. Thanks!
Bed? Maar dat is ook al een hele tijd dicht
Hmm zou qua klank ook wel kunnen, thanks!
Ik zet er sowieso wel een opmerking bij voor de opdrachtgever haha.
Dit gaan sowieso De Beurs en BED zijn, indien het geen héél recent fragment is. Toen ik inmiddels alweer 10 jaar geleden (omg) student was ging ik naar beiden regelmatig. Trok ook wel een beetje hetzelfde publiek. BED zat eerst aan de Meent en daarna aan de Coolsingel (en misschien daarna nog ergens anders?). De Beurs bestaat gewoon nog maar BED volgens mij niet meer.
Ah super, dankjewel! Dan zal dat het zijn inderdaad
Heeft iemand tips voor vergaderlocaties voor een heidag in Rotterdam (max 15 personen), ergens in het groen of in ieder geval ruimte om naar buiten te gaan?
Aah dankje voor de tips! De Rozenhof en Buitenplaats Brienenoord toevallig al goede ervaring mee maar die zijn gesloten in het weekend helaas. Die anderen ga ik even bekijken!
De volksuniversiteit heeft best wel een grote tuin.
Ik weet alleen niet of mijn werk het destijds daar kon regelen omdat we samenwerken of dat zij ook gewoon vergaderruimtes verhuren.
Floating Farm!
Jaaa love buitenplaats brienenoord, zou je dat niet voor weekend kunnen regelen?
Nee helaas, in het weekend zijn ze wel open maar kun je het niet huren
Dit is niet in Rotterdam, maar mocht uitwijken naar er buiten ook mogen: ik heb goede ervaringen met het Dordrechts Museum, daar hebben ze een aantal mooie zalen die je kan afhuren, en een buitenplaats.