Nee het was echt maar één lettergreep en met een e-klank. Ik heb het nu op BED gehouden en er een opmerking voor de opdrachtgever bijgezet! Maar thanks voor het meedenken
Ik ook Bedrijfsfeestje in de Skihut
Het lijkt er op dat het morgen wel droog blijft, maar niet echt zonnig wordt… Willen jullie in het park/Kralingse Plas afspreken of liever ergens binnen?
Zondag wordt het wel heel mooi weer. Of hebben jullie echt de 21ste afgesproken?
Het gaat voor mij waarschijnlijk lastig worden om morgen te komen i.v.m. de neverending to-do list rond onze verhuizing / klussen in huis. Ik kan de eyeroll van m’n vriend al zien als ik nu lekker op het terras ga zitten . Ik kom wel heel graag een keer naar een meeting toe, lijkt me heel leuk!
Ff voor de zekerheid poll met zichtbare stemmers, heb het idee dat animo voor dit weekend minder is geworden? Ik kan volgend weekend en weekend erop wel dus het is ook eigenbelang Denk dat groepsgesprek in pb dan het makkelijkste is
- Za 21 mei
- Zo 22 mei
- Za 28 mei
- Zo 29 mei
- Za 4 juni
- Zo 5 juni
0 stemmers
Ik had me al afwezig gemeld voor morgen. Veel plezier als het toch doorgaat! Soms is een kleinere meeting ook gewoon veel fijner dus ik zou je daardoor niet laten tegenhouden.
Ik kan dit weekend niet, maar zag nog weinig mensen die wel morgen konden. Dus vandaar!
Maar gok dat morgen dus niet door gaat haha?
Er is wel een heel klein groepje overgebleven voor morgen haha
Mocht iemand zich vervelen en ‘s middags nog iets willen doen morgen (geen idee wat, rondje kralingse plas lopen ofzo misschien?) dan ben ik er nog wel voor in! Maar denk dat met een grotere groep dan de datum wordt die uit de poll komt.
Lijk me leuk! Ik kan alleen zondag middag.
Oh ik echt alleen vandaag nog , jammer!!
Weet iemand toevallig een leuke plek (beetje in het centrum) waar je leuk wijn kan drinken met een kaasplankje? Of ergens waar ze een goede borrelplank hebben? Wil graag woensdag met mijn vriend ergens wat drinken en snacken
Huismeester of Thoms misschien? Allebei lekkere snacks en in het centrum. Oude Haven is ook altijd lekker zitten, maar heb daar niet echt specifieke tips.
Boca’s?
Walsjérôt is ook leuk, altijd goede wijn (super veel keuze) en kaas.
Kaapse Maria en Marseille!
We kunnen ook een whatsappgroep maken? Dan kan je ook gewoon zeggen joh wie heeft er nu zin om iets te gaan drinken oid. Dat werkt vaak beter dan weken van tevoren.
Ja prima! Ik wil het wel aanmaken als iedereen z’n telnr naar mij stuurt via pb?
Volgend weekend blijft het droog genoeg voor park of terras denk ik!