Ayla
Ja leuk! Ik stuur je even een pb
Le Nord!
Wow ik wilde net Onefit heractiveren maar de prijzen zijn echt enorm omhoog gegaan weer, wanneer houdt dat eens op joh? Ik begon ooit met 25 euro per maand of zo, alles onbeperkt en nu 65 euro voor 10 workouts? Ze zijn echt knettergek geworden daar.
Vind ik ook heel jammer! Ik ben overgegaan op classpass
Hoe bevalt dat? Wat is het verschil met Onefit?
Bij classpass werk je met credits, en sommige sportscholen of lessen zijn meer credits dan andere dus dat is in het begin even puzzelen. Maar verder heel chill, alle leuke locaties in de stad kan ik ook heen met classpass dus vind het prima
Ik heb het meest uitgebreide Onefit abonnement, dan mag je 18 keer per maand voor ā¬109. Ik ga meestal 16-18 keer, vooral naar Yogaground en Rocycle. Heb jij enig idee hoeveel dat met Classpass ongeveer zou kosten? Of wat betaal jij gemiddeld een beetje per les? Ik kan nergens vinden waar je aan zou moeten denken dus heb ook echt geen idee of Onefit vergeleken met Classpass heel duur is.
109 / 18 is in ieder geval 6 euro per les. Dat is niet echt duur om eerlijk te zijn (in totaal wel veel geld) maar eerst had ik abonnementen waarbij ik op minder dan 4 euro per les uitkwam. Dat verschil vind ik dan wel groot.
Als je zovaak gaat is onefit vgm wel goedkoper. Ik had het oude onefit abbo waarbij je max 4x per maand naar zelfde locatie mocht, bij classpass heb je dat niet en kun je onbeperkt gaan bijv. Volgens mij betaal ik iets van 55 euro voor 50 credits en is een rocycle les iets van 7 credits. Maar de credits kun je wel meenemen dus als je door vakantie deze maand weinig kan gaan, gaan je overige credits door naar de maand erna en heb ik altijd meer dan genoeg credits (vond 50 namelijk heel weining klinken en daar twijfelde ik erg over maar in de praktijk kan ik altijd gaan wanneer ik wil). En je kunt bijkopen iedere maand. Het is iets flexibeler, vond onefit heel chill maar zo belachelijk duur worden
Ohh ik ben benieuwd wie jij bent want ik ga ook heel veel naar Yogaground (ik heb daar een abbo).
Dank jullie!! En helemaal gelijk, de prijsstijgingen van Onefit de laatste jaren zijn echt enorm. Maar omdat ik daardoor wel (voor mijn doen) echt vaak en met plezier ga sporten en ik het gelukkig kan betalen heb ik het gehouden. Per les valt het dan ook mee qua prijs. Maar het voelt nog steeds abnormaal om elke maand zoān bedrag te zien verdwijnen!
Wel goed om te weten waar je beetje aan moet denken bij Classpass, dan blijf ik toch maar gewoon zitten waar ik zit.
Oh leuk!! Vind het echt een superfijne plek, iedereen is ook superaardig en de instructeurs kennen al heel snel je naam en je niveau.
Heb ook gedacht over abonnement daar want ik boks er heel graag, liefst 2 keer per week dus dat kon niet elke maand uit met Onefit (mag 6x per locatie). Maar nu ze bij hun vestiging aan de Lijnbaan ook Box aanbieden is het wel ruim genoeg!
Doorgaans ga ik dus 2 keer per week, verdeeld over zondagochtend/dinsdagochtend bij Paulo, vrijdagochtend bij Said en zaterdagochtend bij Jared. Zijn wij elkaar al tegengekomen?
De OneFit prijzen zijn echt bijna verdubbeld, niet normaal Ik heb mān abonnement sinds 2019 en nooit opgezegd dus daarom nog de oude prijs, maar dit is voor een heel groot deel toch niet te betalen!? Zonde, want het is echt een goed concept en ik heb destijds als nieuweling in Rotterdam de stad ook echt goed leren kennen door op verschillende plekken te sporten.
Wij zijn elkaar dan 100% zeker tegengekomen hahaha ik boks ook 2x per week ongeveer! Zo heerlijk ben heeeel benieuwd naar de nieuwe studio! Ik kan er snel weer heen na mān vakantie
Bedoel je gepauzeerd? Ik heb hem inderdaad wel gepauzeerd nu, zou het daardoor komen dat ik hem hoger moet inzetten nu?
Ik krijg wel een melding dat als ik nu voor deze prijs ga, ik niet meer terug kan naar mijn oude prijs. Maar ik zie überhaupt geen mogelijkheid om terug te gaan naar mijn oude prijs.
Ik heb mijn abonnement alleen tijdens de lockdowns gepauzeerd, dus misschien dat het daarmee te maken heeft? Op welke prijs staat je membership nu?
Dit staat op de website:
Onderstaande membership prijzen en specificaties gelden voor nieuwe members die op of na 14 september 2021 een membership hebben afgesloten of members die op of na 14 september 2021 hun membership hebben geheractiveerd.
Dus ik denk dat het inderdaad met het pauzeren heeft te maken dat je hem nu hoger moet inzetten, maar dan hadden ze daar van tevoren wel een waarschuwing voor mogen gevenā¦
Haha dat is echt leuk! Misschien moeten we een geheim teken verzinnen voor EGF-ers zodat je elkaar bij het begin van iedere les kunt herkennen als je dat wil
Ik ga woensdag voor het eerst naar de nieuwe studio, ben ook heel benieuwd.
Ja eens, en wat me daarbij wel opvalt is dat sporten bij de studios die ik het fijnste vindt ook echt duur is. Uit mn hoofd is YG onbeperkt ā¬99, Workoutclub onbeperkt ā¬89, Rocycle is de goedkoopste strippenkaart iets van ā¬8 per les (en dan moet je echt flink veel strippen kopen wil je tot die prijs komen), dat is bij 12 lessen ā¬96. Onefit was tot de laatste verhoging veel goedkoper, ik snap wel dat dat niet echt lekker bij elkaar paste. Maar het zijn allemaal eigenlijk bedragen waarvan ik een paar jaar geleden niet had gedacht dat zoveel mensen dat willen en kunnen betalen.
Wat zijn jullie aanraders op de Kruiskade? De grote tokoās ken ik wel, zoek voornamelijk de kleinere zaakjes.
(Keuken maakt niet zoveel uit, wil gewoon lekker rondshoppen .)