Een stuk verder dan de Kruiskade maar op de Vierambacht roti halen bij toko Vitesh (als je van roti houdt natuurlijk)
Ah leuk! Sla ik op.
Maar we gaan een rondje nieuwe Binnenweg, Blaak, Kruiskade doen dus wel voor een andere keer. Ben gewoon al te lang niet meer in de stad geweest
Zat ook nog te denken aan Katendrecht maar gaan we denk ik niet redden.
Nou, dan een biecht met mij: ik heb nog nooit fufu gegeten. Staat op mijn eet bucketlist voor deze zomer. Dus ik lees mee met tips haha.
Koekela, Marseille en de Chinese bakkerijen vind ik ook de moeite waard
In Merwe-Vierhavens heb je nu kunstinstelling BRUTUS, opgericht door Joep van Lieshout. Momenteel met een tentoonstelling van een aantal kunstenaars, in een vrij rauwe, industriële setting. Ik vond het zeer de moeite waard.
Gaat iemand nog naar de stad om te kijken vanavond? Ik rij er door en zie echt al genoeg mensen die al zoveel op hebben dat ze de wedstrijd niet eens gaan halen waarschijnlijk.
Hoor dat Biryani House ook lekker is. Is Indiaas /Pakistaans. Lekker pittige currys.
Ik zag net een rijdende bus met daar bovenop allemaal mensen aan ât âdansenâ đ«
Is er dit weekend nog een meeting?
Ja morgenmiddag, dm je telnr dan voeg ik je toe aan de appgroep met meer uit dit topic
O leuk!! Doe ik:) O ik kan je niet dmâen, zou je mij een pb kunnen sturen?
Oh leuk! Wat zijn de plannen? Globaal dan, ergens drinken? Winkelen? Een park in?
Ja ergens wat drinken gewoon
@kleinmaargroot en anderen: Veel plezier!
Wie van jullie zit bij David Lloyd en kan vertellen wat een abonnement voor 3 maanden kost? Of welke sportschool (centrum) is nog meer fijn?
Ik zat er en betaalde 70 euro per maand, bij een jaarabonnement. 3 maanden is misschien iets duurder maar zal niet heel veel schelen.
DL vond ik trouwens niks, zodra ik kon stoppen meteen gedaan. Ik gebruik nu Classpass.
Hoezo vond je het niks?
Erg druk, niet alles is even goed onderhouden, asoâs in de sauna / het zwembad, instructeurs van de groepslessen zijn ontzettend vriendelijk maar niet allemaal even deskundig (sommige wel hoor!), het baliepersoneel is vaak best onbeschoft.
Voor dat geld kun je ergens anders best een luxe sportervaring hebben. Ik ga nu bijvoorbeeld naar Yogaground en dat is een wereld van verschil, zowel qua sfeer als de deskundigheid van de instructeurs.
Hoi allemaal,
Ik ben een leerkracht uit Antwerpen en mijn leerlingen mochten zelf een klasuitstap bedenken. Ze wilden met een boot gaan varen in Rotterdam. We gaan rond 12u een rondvaart doen door de haven en willen daarvoor brunchen in de buurt van het Willemsplein (wandelafstand). We zijn maar met 9, maar ik wilde vooraf reserveren zodat we samen aan tafel kunnen zitten. Weten jullie misschien een leuk brunch/lunch plaatsje waar ze vegetarisch/halal kunnen eten voor een redelijke prijs? Er gaan ook nog andere klassen mee dus misschien leuk als er meerdere restaurantjes bij elkaar zijn zodat we ons kunnen verspreiden. Na de rondvaart mogen ze vrij rondlopen in de stad. Hebben jullie een idee van een handige centrale verzamelplaats waar we kunnen afspreken met de bus om ons terug op te halen? Alvast heel erg bedankt om mee te denken <3
Oef, halal en vegetarisch in de buurt van Willemsplein zou ik niet weten⊠Weet wel dat Prachtig tegenover de aanlegsteiger ligt en dat je daar prima kunt lunchen, maar je zou de menukaart even moeten bekijken. Iets anders kon ik zo gauw niet bedenken. Restaurant Loos zit er ook vlakbij en zou ook leuk kunnen zijn.
In de stad zou ik als verzamelpunt Markthal afspreken, aan de kant van Sumo. Iedere Rotterdammer kan de groep aanwijzen waar ze dan heen moeten, dus dat komt altijd goed. En daar zit ook een bushalte vlak naast waar de bus die jullie oppikt, je makkelijk kan vinden.
Veel plezier!
Wat leuk zeg! Ik woon in de wijk van willemsplein haha, dus ga opletten of ik jullie misschien wel spot
Nadeel is wel dat alle horeca in dit deel van de stad best prijzig is. Maar kan me wel voorstellen dat als het een brunch is voorafgaand aan de rondvaart dat je dan wat meer gebonden bent aan deze locatie. Maaar er zijn wel wat plekjes hoor! Ik zou kijken naar de volgende dingen:
- fröbel, lunchroom gerund door mensen met een beperking
- guilianoâs, Italiaanse broodjes
- loos, wel wat prijziger maar ook genoeg broodjes van rond de 8-10 euro
- wat ik zelf heel graag doe is een broodje halen bij de bakker en dat aan het water opeten, je hebt op de willemskade en rondom de jachthaven verschillende picknick tafels staan. Vanaf daar heb je uitzicht op de Erasmusbrug/Katendrecht, lekker boten kijken ook!
Er zit een goede Franse bakker 2 minuten lopen daar vandaan (Jan Bussing in de van vollenhovenstraat). Verkopen ze croissants etc, maar ook vers belegde broodjes en drinken! Voor 5-10 euro heb je dan echt een super lekker broodje + drankje (ook koffie/thee).