Rotterdammerts unite

Rocycle vaak 6 of 7/8, ligt aan de locatie. Lucie ook 6/7/8 en yogaground ook. Wil je andere locaties weten ook? Het ligt vaak ook aan de tijd en soms hebben ze aanbiedingen waardoor je minder credits (3 of 4 bijv) betaalt. Plts is bijv vaak 9/11

2 likes

Top, dit geeft wel een goed beeld! Zat eerst te kijken naar die allergoedkoopste, maar dat is dan ongeveer 1 les maar hahah

1 like

Wat is een leuk en fijn restaurant om met een groep te zitten (ongeveer 8 tot 10 personen)?

1 like

Nog voorkeur voor een soort keuken of bepaald gebied in Rotterdam?

Nee qua keuken maakt niet echt uit. En verder alleen als het goed bereikbaar is met ov.

Bazar, witte de with?

2 likes

Ja Gusto is altijd wel leuk! En ook niet heel duur (pizzas kunnen bv ook)…

En dit is volgens mij al vaker gevraagd… maar wag vinden jullie de lekkerste Indier in de stad voor thuisbezorgd? Liefst met veel vega

Dunya Lokanta, Vicini, Le Souq, 91Spices

Iemand een tip voor wenkbrauwen harsen?
Ik kan niet meer terecht bij de plek waar ik altijd ga. Ik ben al een keer bij fili brow geweest maar ik vind 42 (!) euro echt te duur.

Iemand een tip voor een plek met goeie manicure? Hoef verder niets geks maar gewoon wel mooi verzorgend

Ik was pas bij Kris Nail Space, erg tevreden over!

2 likes

Heeft iemand ervaring met MOOI institute in Hilligersberg?

1 like

Ik ging ook altijd bij haar maar er werken nu steeds andere dames en de vorige keer heeft een van hen mijn pinknagel heel raar beschadigd. Met Russian manicure, kwam een wondje en ging heel raar schilferen daarna. Ook lijkt het alsof ze de gel lak te ruw eraf haalde want heb op 3 nagels nu div putjes…. Helaas want was normaliter super tevreden over Kris

Ik ben altijd tevreden bij Elle Moi.
Edit; tevreden klinkt misschien medium, maar ik bedoel: heel tevreden!

2 likes

Ik heb helaas dezelfde ervaring, bij het weghalen van de lak heeft ze mijn nagels zo dun gemaakt. Via Treatwell kun je ook geen afspraak meer maken bij Kris zelf :frowning:

Heb daar m’n wenkbrauwen laten microbladen, onwijs tevreden over!

3 likes

Nails by Ryan vind ik heel goed en professioneel

1 like

Zag dit voorbij komen, misschien leuk:

3 likes

Wij gaan dit weekend naar rotterdam. Hoe raken we vb zaterdag makkelijkste van het centrum naar het strand? Is dat makkelijk te doen? We hebben een auto maar denk dat ik misschien liever de auto in het centrum geparkeerd laat.

1 like

Metro vanaf beurs/blaak (centrum) naar Hoek van Holland. Gaat rechtstreeks!

1 like