Ja! Dus wel een goede deal
Heeft iemand ervaring met hockeyclub Feijenoord? Ik wil misschien weer gaan hockeyen (alleen trainen), maar ben a) niet goed en b) hou niet van de kak/verheven sfeer die er op veel hockeyclubs heerst.
En misschien meer mensen die het leuk vinden om te hockeyen? Dan kunnen we met elkaar ergens trainen ?
Misschien moet het in het Beauty-topic maar ik vraag het eerst hier … weet iemand een goede, fijne beautysalon in Nesselande? Ik wil mijn vriendin die straks haar 3e kindje krijgt verwennen met een massage of beautybehandeling, maar er zitten er zoveel! Haha. Dus iemand misschien tips of aanraders? Ze woont vlakbij het strandje
Je kunt vast wel eens meetrainen bij Feijenoord. Speel er zelf niet maar volgens mij hangt daar altijd wel een leuke sfeer. Je kunt ook bij hockeyclub Delfshaven eens kijken, zit vlak achter Neptunus (honkbal).
Ja delfshaven is leuk inderdaad! Ik heb daar 1 x meegetraind maar toen kwam covid en inmiddels ben ik verhuisd. Ik dacht dat Feijenoord dichterbij/handiger zou zijn maar nu ik het bekijk is delfshaven eigenlijk ook goed te doen!
Pleinbioscoop gaat niet door! Zo lullig voor die orginisatoren die er heel veel werk in hebben zitten. Regels zijn regels, maar kon er echt geen uitzondering worden gemaakt in goed overleg?
Wat ik alleen niet begrijp, waarom kan het niet alsnog doorgaan maar dan tot 23:00 uur? Waarom alles of niets?
Denk omdat ze pas kunnen starten als het donker is en het dan niet lukt om een film voor 23:00 af te krijgen.
O duh, logisch
Hoezo mag het niet doorgaan? Ik heb dit echt helemaal gemist.
De gemeente geeft alleen vergunningen tot 23u. Is sinds kort een nieuwe regel
Fucking Aboutaleb altijd hoor. Zoals Raven zegt, Rotterdam is een metropool maar gedraagt zich als een slapend dorpje…
Weet iemand een leuk lunchplekje op korte loopafstand van het kunstdepot?
Je zit vrij dicht bij de Witte de With en het centrum dus genoeg keus. Wat ik leuke tentjes vind zijn Bazar, NRC en Supermercado
Iemand die Biab laat doen in Rotterdam in de hoek van Alexander/Cappelle ad IJssel/nesselande of deze regio? In mijn eigen stad hebben ze nog geen Biab dus ik wil vanuit mijn werk rijden, maar ik wil er ook niet half Rotterdam voor door hoeven crossen
Dutch nail store. Alleen ze zitten echt vaak vol dus ver van te voren een afspraak maken
Ik ga altijd naar beauty obsessions in Lage land, alleen ik kan nu pas eind augustus terecht ivm vakanties. Dus ik ben ook op zoek naar een adresje op korte termijn.
Ik was hier laatst voor het eerst, vlakbij mijn moeder, maar vond het echt onprettig. Niet erg schoon, druk etc
Ik ben er toevallig 1x geweest voor gelnagellak. Niet een hele positieve maar zeker ook niet negatieve indruk achtergelaten.
Pierre!