Rotterdammerts unite

Ik vind het eten bij Pierre eigenlijk wel ondermaats laatste keren.

@Wonderland op mijn lijstje om te gaan staan nog Bar Pulpo, Bistrot du Bac, dus geen ervaring mee maar wel heel benieuwd naar haha.

Williams Canteen heb ik nog niet uitgebreid gegeten maar cocktails en personeel zijn top.

2 likes

Gusto :+1:t4:

2 likes

Meisje en de matroos, bar Berta, hemel op aarde.
Williams canteen ben ik nog niet geweest maar wel erg benieuwd

2 likes

Oh ik heb daar altijd juist heel leuke bediening gehad. Niet gewoon 1 vervelend persoon?

@Wonderland Ja ik ga er meestal heen voor brunch of borrel, dat vond ik wel altijd goed. Ik vind Burgertrut ook heel erg leuk trouwens maar moet je ding zijn. Die hebben meestal ook wel nog tafels vrij (ook op vrijdagavond).

1 like

Haha kwamen ze bij jou ook langs met hun bierkistje? Heel leuk personeel inderdaad. Ik heb er ook niet gegeten maar drankjes zijn inderdaad top.

1 like

De matroos en het meisje!

1 like

Bar Blink in de Wijnhaven? Is nog niet zo lang open, lekkere gerechten en goede bediening

LOEVetDIE

1 like

Bar Pulpo hebben mijn vriend en ik vorig jaar een keer echt heel lekker gegeten. Dikke aanrader!

2 likes

Weet iemand een fijne trouwlocatie in Rotterdam of omstreken? Het liefst een locatie waar alles plaats kan vinden (ceremonie, diner, feest etc).

Lake house! Fijne sfeer

2 likes

Ik weet niets van bruiloften maar ik heb op Instagram eens Villa augustus voorbij zien komen als trouw locatie en dat was echt prachtig!

1 like

Bistrot de bac is onze all time faveee! En mevrouw meijer & rijntje zijn ook tres bien!

1 like

Oooh ik zie foto’s en ben verliefd haha. Ik durf haast geen offerte op te vragen want denk dat het veeel te duur is voor ons. Zo mooie locatie! Dankjewel!

@Gatenplant dankjewel! Ga ik ook even bekijken!

1 like

Ik zou het toch proberen, wellicht valt het je heel erg mee! In de buurt is er ook een bed & breakfast waar je met meerdere familieleden/vrienden zou kunnen overnachten na het feest.

2 likes

Aloha en Wereldmuseum.

2 likes

Vrienden van mij zijn in Villa August getrouwd maar zijn voor het feest uitgeweken naar een andere locatie (wel in de buurt). Weet niet of dat was omdat het feest daar niet kon of dat het een financiƫle afweging was.

Vond het een geweldige locatie. Was ceremoniemeester en alles verliep supersmooth. Met een aantal vrienden sliepen wij in het hotel en de volgende dag samen brak ontbijten was echt zo leuk.

1 like

@Wonderland waar ben je uiteindelijk geweest?

2 likes

Oh leuk! Ik wil daar ook nog een keer heen

1 like

Ik zit weer allerlei food vlogs te kijken, maar heb je in Rdam ook een Koreaans restaurant waarbij ze het concept van eigen noodles soep/groenten stoofpot hebben? Dat je dat dus zelf maakt met div groenten/ingrediƫnten.